antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Tyckte det skulle vart kul med en tråd där man bara snackade om SlipKnoT så därför skapar jag en. Jag tycker iaf bästa albumet de har är IOWA... Lägg gärna även upp bilder på SlipKnoT här inne... Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Mitt favoritalbum är Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Mitt favoritalbum är Slipknot Selftitled Iowa äger. Alla låtar på den skivan äger, förutom "iowa" som är 14 min lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Haha.jo...lite små drygt Jomen,jag håller ändå med lite på Slipknot albumet för där är ganska många bra såg jag precis Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Gillar IOWA bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts