Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 1.Ta en bil. 2.Kör till kranen vid hamnen i san fierro där man ska lämna bilar. 3.Lyft upp bilen med kranen 4.sätt den på ett bra ställe och håll in mellanslag tror jag. Då ska bilen stå på marken tryck hela tiden tills det inte går mer. Då ska linan hänge ner. 5.Hoppa in i bilen och kör runt med mangneten på bilen. Om man kör så långt så linan inte når kan man stå på 2 hjul jätte länge och då blir det ett bra stunt. Man kan åka ut över vattnet sen åka tillbaka igen =P Lite svårt att förklara men fråga om det är något ni inte fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Haha.Fan,vad ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Köp en monstertruck och kör så! Skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skriv i denna: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=29346&hl=tips BTW: Har jag redan skrivit om det "trixet" Ta en bil (gärna en snabb) och åk till en sån där lyftkran med magnet. Ställ dig i lyftkranen och fäst magneten vid bilens tak. Gå ut ur kranen och sätt dig i bilen. Kör fram och tillbaka med bilen och se hur högt du kan gunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ok lås denna då. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ok lås denna då. :"> EDIT: Jag hatar mitt internet det har helt plötsligt blivit söligt och så kommer det dubbelpost ofta. Redigerad 5 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ok lås denna då. :"> Dubbelpost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Aaargh! Det var ju jag som kom på det, har för mig att jag la upp en film också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Aaargh! Det var ju jag som kom på det, har för mig att jag la upp en film också Du var kanske inte den ända som kom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Vilken knapp är det man ska trycka på på Playstation 2 ' Edit: Det var inte så kul Redigerad 5 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag kom på det själv utan att läsa från någon annan men jag var nog inte först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det finns en gan vid CJ´s mack, hur kan man lyfta upp bilar med den? det går ju typ inte ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det finns en gan vid CJ´s mack, hur kan man lyfta upp bilar med den? det går ju typ inte ju! Hoppa in i kranen och sätt fast bilen i magneten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har kunnat det där sen första gången jag kom till Fierro .. typ 1 vecka efter ps2 releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Har kunnat det där sen första gången jag kom till Fierro .. typ 1 vecka efter ps2 releasen Det är ju ingen agnet, min kompis säger att det är en såndär kran man river hus med Redigerad 6 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja det är det ochså. Det finns en laka dan fast med en mangnet på. Den är vid hamnen där man ska lämna bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja det är det ochså. Det finns en laka dan fast med en mangnet på. Den är vid hamnen där man ska lämna bilar. Man kan krossa bilar med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man kan krossa bilar med den Jasså? Hittade ingen som helst funktion med den kranen vid byggarbetet i Doherty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man kan krossa bilar med den Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts