Hultenius Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ok, kanske glömde nämna en sak. Bilderna (alltså bilderna i bilderna ) får inte vara fyrkantiga! GTAMods är tillräckligt fyrkantig i sin struktur och oregelbundna bilder bryter det lite. Kolla på de nuvarande bilderna igen så ser ni vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tack och hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ok, kanske glömde nämna en sak. Bilderna (alltså bilderna i bilderna ) får inte vara fyrkantiga! GTAMods är tillräckligt fyrkantig i sin struktur och oregelbundna bilder bryter det lite. Kolla på de nuvarande bilderna igen så ser ni vad jag menar. Öhm, men om sidan är fyrkantig så ska väl bilderna också vara fyrkantiga...? Så det är i samma tema om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har haft tråkigt hela morgonen och gjorde lite bilder. Enkla bilder, men jag tycker åtminstonde att det är snyggt. Less is more, som det sägs. Har bara gjort fordon-bilder och banor-bilder är så länge, men ska göra fler. Fordonbilder Banorbilder Bäst hittills, fortsätt med den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag tyckte mina var bra... Sen blev jag ägd av Mr. Hult och gick och ställde mig i ett hörn och grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har haft tråkigt hela morgonen och gjorde lite bilder. Enkla bilder, men jag tycker åtminstonde att det är snyggt. Less is more, som det sägs. Har bara gjort fordon-bilder och banor-bilder är så länge, men ska göra fler. Fordonbilder Banorbilder Är inte de bra skulle jag eventuellt kunna göra ett försök i pixel-art, men då är väl risken att det blir lite kantigt. Textstilem går ju att ändra lätt på om man vill det. Jag har ingen lysande fantasi, men tycker att bilderna har blivit ganska bra ändå efter att ha åkt runt i San Andreas i någon timme. under tiden har jag dessutom hittat 23 taggar(som jag inte kunnat ta, eftersom jag hade kameran..). Fordon bilderna var för mörka men banor och bilden på parisehjulet ägde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Har nu även gjort bilder till skins, inställningar och texturmods. Det är dock bara skinsbilderna som jag är hyfsat nöjd med, det är svårt att komma på vad det ska vara för bild i dem andra. Då har jag gjort dem så jag kan komma på vad det ska vara för bilder till, tipsa gärna om vad det kan vara i dem jag inte har gjort/inte gjort klart(dvs texturmods, övriga mods, inställningar och uppdrag/scm). Skinsbilder Inställningar Texturmods De jag gjort tidigare finns några poster längre upp. Om någon är intresserad har jag hittat över 40 taggar medans jag har letet bilder/inspiration. Dessutom har jag hittat många ställen som jag inte känt till, det är kul att gå runt i gränderna och på bakgatorna. Nu ska jag åka runt och lite bilder till dem jag har kvar. Helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts