Hultenius Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är ingen grafiker och har väldigt lite tid över just nu. Men! Om du har tid över, är en hyfsad grafiker och har lust att hjälpa till lite så får du gärna det. Vi behöver hjälp med gruppbilderna på GTAMods som av någon anledning (stress?) blev väldigt fula när dom gjordes för två år sedan. Vad är gruppbilder då? Jo det är dom ni ser på följande adress: http://www.gtamods.com/index.php?go=Mods&Game=6 Finns lite krav: * Bilderna måste vara 150x80 pixlar och max 20 kB stora. * Bilderna måste vara konsekventa (principfasta, följdriktiga), inte som dom är nu. * Det måste finnas en logisk koppling mellan varje bild och moddgrupp, tex säger en bild av en GB-gubbe inte särskillt mycket... Skicka färdiga resultat till mig via PM, mail (använd webmaster@gtasajten.com) eller posta dom bara i denna tråd (kan ju vara bra att få respons från andra?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Själv tycker jag att de som är nu är perfekta. Men det är ju alltid bra med en uppfräschning! Kanske gör något sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hade gärna gjort några.. fast jag kommer inte på vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag började lite smått, men insåg att jag inte kunde komma på hur "Texturmods", "Banor" och "Uppdrag/SCM" skulle se ut. Om någon har några tips på vad för bild som passar till dessa skulle det nog underlätta för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ingen? Tjata inte! Jag kan pilla lite, dock så ska jag åka ut på landet och köra squad-bike senare idag (Torsdag), och kommer inte hem förrens på lördag/söndag. De bilder som du har nu funkar ju, men det vore somsagt bra med en uppfräshning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag började lite smått, men insåg att jag inte kunde komma på hur "Texturmods", "Banor" och "Uppdrag/SCM" skulle se ut. Om någon har några tips på vad för bild som passar till dessa skulle det nog underlätta för många. Har samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Folk som är bra med photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ähhh de är ju bra som de är nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ähhh de är ju bra som de är nu! Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej? Ehh jo? Det är något subjektivt, så jag kanske tycker att de är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ehh jo? Det är något subjektivt, så jag kanske tycker att de är bra Jag tycker inte de är bra... Men man tycker ju olika. Förlåt för att jag klaga på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag tycker inte de är bra... Men man tycker ju olika. Förlåt för att jag klaga på dig. Det är lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag kan försöka lite i Ps. Det enda som behövs är väl lite grunder att arbeta ifrån, som jag ska leta upp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Inga bilder? Då får väl de gamla vara kvar då. *Unpinnar tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Inga bilder? Då får väl de gamla vara kvar då. *Unpinnar tråden* Ska försöka göra några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Så där... hoppas du använder dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Så där... hoppas du använder dem! Vet inte riktigt vad jag säga om dom 2 första men resten va ju väldigt bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Så där... hoppas du använder dem! Dom var riktigt bra! Bättre än dom vi använder nu iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Jag kan försöka göra några. Edit: Så där ja! Hade lite idétorka så en del bilder är säkert urdåliga. Men nu har jag i alla fall försökt. Edit igen: Som ni kanske ser har jag gjort ett par versioner av de flesta bilder. Kunde inte riktigt bestämma mig vilken som var bäst. Mina_bilder.zip Redigerad 19 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts