Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Idag såg jag Sin City på bio. Så sjukt jävla bra att det inte går att beskriva med ord. Jag satt och dregglade igenom hela filmen, helt underbar! Väldigt snyggt foto och underbara actionscener gör denna film till ett måste! Såg på IMDb att Sin City 2 kommer år 2006! Jag längtar redan... Mmm denn e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Fantiastic 4 är värd att se, lite tunn story men ganska roliga jokes och actionscener (typ 3) Redigerad 17 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 JAg tycker att paycheck är en bra film Det handlar om michel som spelas av ben afleck(stavning?) som gör jobb åt olika data företag och efter att han är klar så blir hans minne raderat och han kommer inte ihåg att han har gjort det. Men när han gör jobb åt en mysko kille så går någonting fel med det han bygde och han måste fixa till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Blood in Blood out är jävligt bra med Den äger alla filmer, Har den på DVD Redigerad 18 juli, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Mmm denn e bra Den var underbar den filmen ja! speciellt jessica alba som strippa men en av de bästa filmer jag sett faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Den äger alla filmer, Har den på DVD Har funderat på att köpa den faktist, vi lånade den av några kompisar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Såg Gladiator nyss. Verkligen en av dom bästa filmerna i filmhistoria. Det var synnerligen svårt att hålla tillbaka tårarna i slutet. :'( @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SOULPLANE !!!!!!Bara bästa filmen av alla !!!! Men "Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood" är bra med :P:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Såg Gladiator nyss. Verkligen en av dom bästa filmerna i filmhistoria. Det var synnerligen svårt att hålla tillbaka tårarna i slutet. :'( @@@@@ Mmm den är bra Man får värkligen tårar i slutet de första gångerna man såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Fantiastic 4 är värd att se, lite tunn story men ganska roliga jokes och actionscener (typ 3) Hmm Fantastic 4. Den vill jag se Scary Movie Scary Movie 2 Scary Movie 3 (Det är dom jag sett det finns en fjärde va? Inte sätt den iaf vill se den) Not Another Teen Movie är bra Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Såg Hotel Rwanda nyss. 8.5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dirty Harry-filmerna med Clintan Dirty Harry Magnum Force The Enforcer Sudden Impact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dead Poets Society Sett den tre gånger. Mycket stark film. svårt att hålla tillbaka tårarna i slutet. Captain, my captain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Första Matrix filmen. dom andra suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Orkar inte kolla på alla tips, men Full Metal Jacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Bad Boys I, II Enemy Of The State National Treasure War Of The Worlds XXX: State Of Union 2 Fast 2 Furious Torque The Italian Job Lord Of The Rings, Alla tre The One Blair Witch Project Starwars Armageddon Snuten i hollywood Mr And Mrs Smith och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Battle Royale En riktig 10 poängare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Soldier Boyz tror jag den hette: ACTION 16+ Det är någons dotter som blir beslag tagen i vietnam, och sen ska Överste Guile (eller vad han hette) redda henne med hjäp av några fångar från et ungdomsfängelse. Den här filmen e ganska gammal, men den e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Scary Movie 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Monthy Python and The Holy Grail Lock, Stock & two smoking barrels The Warriors Tog 3 snabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts