Basse Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Old Boy är en väldigt bra film ifrån Asien (korea?) Den är spännande från början till slut och har vunnit många priser i Asien. Old Boy Redigerad 8 juli, 2005 av Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Blood in Blood out är jävligt bra med Handlar om några bröder som splittras för en hamnar i fängelse osv... http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...&id=33743&&ref= Tommy_Fido@ det är den visst Redigerad 8 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Några bra rullar: The girl next door The boondock staints <-- måste ses! The Pacifier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Några bra rullar: The girl next door The boondock staints <-- måste ses! The Pacifier Den heter väl ändå "The Boondock Saints" och inte "Staints"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Den heter väl ändå "The Boondock Saints" och inte "Staints"? Ja du har rätt skrev nog lite för fort där =P ÄDIT: översteg jag hastighets-skrivar-skylten så ber jag om ursäkt Redigerad 11 juli, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Quentin Tarantino's True Romance är väldigt bra. En stjärnspäckad actionfilm från 1993. Christopher Walken och Gary Oldmans roller som maffiaboss respektive hallick var några av alla de bra rolltolkningarna i denna underhållande film. Filmen involverar även en kärlekshistoria och mycket sköna actionscener. De älskande huvudrollsinnehavande paret spelas av Christian Slater och Patricia Arquette. Övriga medverkande är Samuel L. Jackson, Brad Pitt, Dennis Hopper, James Gandolfini, Tom Sizemore och Val Kilmer. Ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag kommer inte ihåg vad filmen heter, men en film som hade premiär i år, och det handlade om kriget om Jerusalem. Grymma effekter, och helt enkelt riktigt bra! En måste-se-film! Kingdom Of Heaven med Orlando Bloom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Komedier: Hot Shots 2 Hot Shots 1 Kalle Anka-filmer Action The fast and the furious 2 fast 2 furious Collagefilmer Sista natten med gänget Deltagänget Grease Grease 2 har inte tid med mer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Be Cool har sett den förr men aldrig hela.. Rätt ball men endå rätt bra blandannat John Travolta är med i den. Och han där lilla, kommer nite ihåg vad han heter Kan läsa mer om filmen här..Be Cool Observera att det är lite action med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 "Stand By Me", "Blood In, Blood Out" , "Collateral" De tre bästa filmerna jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Jag gör väl också en liten lista: ----Komedi---- Hot Shots Hot Shots 2 Shaun Of The Dead Dodgeball EuroTrip Monty Python & The Holy Grail ----Action/Drama/Krig---- Once Upon A Time In Mexico Windtalkers Pirates Of The Caribbean Sagan Om Ringen Sagan Om De Två Tornen Sagan Om Konungens Återkomst Redigerad 12 juli, 2005 av Saif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Rose Red och Darkness. Saving Private Ryan, Enemy at the gates. Boat Trip, Euro trip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Blood in Blood out är jävligt bra med Wordie, riktigt bra film speciellt om man gillar gäng och fängelse-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Får väl tipsa om en lite rolig action... Snatch Sjukt ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Idag såg jag Sin City på bio. Så sjukt jävla bra att det inte går att beskriva med ord. Jag satt och dregglade igenom hela filmen, helt underbar! Väldigt snyggt foto och underbara actionscener gör denna film till ett måste! Såg på IMDb att Sin City 2 kommer år 2006! Jag längtar redan... Redigerad 15 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Rambo first blood Hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nakna pistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 "Collateral" De tre bästa filmerna jag sett. Vad tycker du är bra med den? Själv tycker jag det är den tråkigaste filmen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Sword fish är en bra film! Handlar om en mycket duktig hacker tror många här skulle gilla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Sökarna anyone? Gojjar bara, bajs film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts