Anathema Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skulle döda en drug dealer som var i mina områden. Kollade på han och såg att det var Max Pain. Med samma gamla "glada mun" som alltid. Har inte tagit nån bild med han har en vit hood som det står Rockstar på.. Ere gamalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vem är Max Pain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skulle döda en drug dealer som var i mina områden. Kollade på han och såg att det var Max Pain. Med samma gamla "glada mun" som alltid. Har inte tagit nån bild med han har en vit hood som det står Rockstar på.. Ere gamalt? Menar du Max Payne? Nån som liknar honom har jag nog inte sett. Men knarklangare i vit hoodtröja har jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) En kille från ett spel.. Tror att de stavas Max Payne.. Ska kolla på google.. EDIT: http://www.rockstargames.com/maxpayne/ Hittade en bild att gämföra med: http://www.hcgamer.hu/gamer/images/promo/promo_31.gif EDIT2: Inte så glad fejs men men.. :"> EDIT3: Redigerad 4 juli, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag vet vilken knark langare du menar,men jag brukar inte gå och titta alla i ansiktet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har aldrig sett någon knarklangare som är lik han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har aldrig sett någon knarklangare som är lik han? Det är inte så likt men det linkar han iaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arreee Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Liknar mer Johnny Knoxville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Liknar mer Johnny Knoxville Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grovsnuff Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 men men jag såg på ett glasfönster i red county (tror jag). där stog det med liten text på ett glasfönster "max pane bullet proof glass", fönstret är på en bensinmack. jagrdum@yahoo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det är inte så likt men det linkar han iaff Tycker det ser ut som han på Ebeetos avatar. Eller det kanske är Ebeeto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts