JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Börje, min sköldpadda: Haha så otoligt typiskt namn för en sköldpadda. Skalman är vl också ett namn på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Haha så otoligt typiskt namn för en sköldpadda. Skalman är vl också ett namn på dom Hehe, tack! Hon är jätte tam! Jag kan kalla på henne när det är mat så kommer hon. Egentligen är den arten sjukt aggresiv fast inte hon. Och hon är ute c.a 8h/dagen annars försöker hon rymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hehe, tack! Hon är jätte tam! Jag kan kalla på henne när det är mat så kommer hon. Egentligen är den arten sjukt aggresiv fast inte hon. Och hon är ute c.a 8h/dagen annars försöker hon rymma. Börje - Hona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Börje - Hona Ja det är en feminin, kvinnlig liten varelse. När jag köpte henne antog jag att det var en karl för hon så grov ut, men nepp! Det visade sig att hon var en tös! Men jag tycker om henne ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja det är en feminin, kvinnlig liten varelse. När jag köpte henne antog jag att det var en karl för hon så grov ut, men nepp! Det visade sig att hon var en tös! Men jag tycker om henne ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Fiffi och docka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Jag har två husdjur. Det är lite olika färger på dom. Den ena är mörk och den andra lite ljusare. Här är lite biler på hur dom ser ut iaf. Inte mina på bilderna men nästan identiska. http://www.eitangrunwald.com/FL1202/FL1202p2_files/Cornsnake.jpg http://www.cornsnake.net/gallery/hypo_miami.jpg Den här bilden är lite stor så jag länkar den istället: http://www.aqua-terra-vita.com/PhotoGaller...iPhaseCorn1.jpg Blev lite bilder det där. Men jag ska ta riktiga bilder att lägga ut sen. Redigerad 6 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Fiffi och docka. Hehe sött, ser ut som Fiffi e trött efter jakten o vilar nu på sitt byte Edit: Niice signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hehe sött, ser ut som Fiffi e trött efter jakten o vilar nu på sitt byte Edit: Niice signatur Ursäkta, du editade aldrig.. fniss.. lol.. osv.. hehe.. haha. fniss.. lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Fiffi och docka. Haha, skön hund . Hade inte du flera hundar? Jag vill ha en hund eller en katt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har en hund hos pappa och katt hos mamma (om ni träffar min hund kommer ni älska den alla som träffat den gör det )min katt är den lenaste i vaärlden kommer med bilder senare kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts