Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hade en pärserkatt som levde i 19år. Den kosta flera tusenkronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vi köpte våran aktt av nån jävel på våran gata. 10 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hehe jag pallar inte vísa bilder men jag har 1 marsvin (snusa) ... långhårigtsomfansorten 1 vit mus...(Mimmi) en skabbig katt (Sonic) en hund (rambo) min syrra har en tarrantella öööö va äcklig den e aja (Bob Marley heter den) det är mitt förråd med djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har en uppstopad pappegoja som sparbössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Här är en av våra 3 katter. Sussi. Redigerad 19 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här är en av våra 3 katter. Sussi. Ser stoned ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ser stoned ut För mycket kattmynta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här är en av våra 3 katter. Sussi. Kattgräs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här är en av våra 3 katter. Sussi. Tycker att hon ser rätt sexig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Min andra hund.. Klara.. jag HATAR hon.. så ful o äcklig o hennes andedräkt luktar riktigt jävla äckligt.. o spytt mig i ansiktet har hon oxo EDIT: glömde bilden Redigerad 19 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här är en av våra 3 katter. Sussi. "They say, that one day. You will take over for me. But until that day, I see this, as a gift" Förlåt om jag skrev citatet fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hade en pärserkatt som levde i 19år. Den kosta flera tusenkronor. Vad i helvete är en tusenkrona?! Jag hade världens gangster katt när jag var parvel. Drog ut och slogs på kvällarna och hade sig. Kvarterets boss typ... Han är död nu. Fast det var nog på grund av han som jag har allergi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Min andra hund.. Klara.. jag HATAR hon.. så ful o äcklig o hennes andedräkt luktar riktigt jävla äckligt.. o spytt mig i ansiktet har hon oxo EDIT: glömde bilden Nåå....vad elakt... hon tycker nog detsamma om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Min tuffa hund då han var valp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Min tuffa hund då han var valp Naaaaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här är en av våra 3 katter. Sussi. Hade den haft framtassarna i kors vid bröstet så hade det liknat en ganster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Min tuffa hund då han var valp Väldigt söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nåå....vad elakt... hon tycker nog detsamma om dig Va e de som e elakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Min andra hund.. Klara.. jag HATAR hon.. så ful o äcklig o hennes andedräkt luktar riktigt jävla äckligt.. o spytt mig i ansiktet har hon oxo EDIT: glömde bilden Den ser ju fan ut som något hämtat ur "Zombie hundar tar över världen 3" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Den ser ju fan ut som något hämtat ur "Zombie hundar tar över världen 3" Haha.... hon e evil... hoppade upp o bet mig i näsan, sen när ja reste mig hängde hon kvar.. började böla.. va liten då sen så har hon inga framtänder på överkäken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts