Diezl Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har inget husdjur men skulle vilja ha en Jack Russel-terrier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Vi har 2 hundar. Acke och Medina som är Rhodesian Ridgeback. Men vi har haft 3 men vi tog bort Hampus som är en Labrador förra året. Sen har vi 2 katter också men dom lever ute på heltid. Lägger förmodligen upp en bild senare. Redigerad 5 juli, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min katt max http://img285.imageshack.us/img285/8193/1832481qu.jpg http://img285.imageshack.us/img285/3871/2309067he.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Som sagt har jag inget djur men om jag skulle skaffa ett djur blir det nog en alaska husky LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 http://img31.imageshack.us/img31/8191/05032596kp.jpg Min hund Timon... Eller ja, hund kan man inte kalla honom... Pudel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har min finaste kisse Flisan Och sen 2 andra katter som jag inte tycker om Plus 2 hundar... Zacke är den coolaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Här är min lilla mus: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Molle Sen har jag en katt också, men han är ute på vift nånstans.... Sån vill jag ha, den såg ju cool ut xP Såg så oskyldig ut . "Jag har inte pissat i din säng, gå å sov nu" Redigerad 5 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Min älskade lilla katt http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/PIC_Majsan.JPG Redigerad 5 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min hund wilma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min dampkatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Här är min lilla mus: Vad käkar den för något? Damm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min katt Ida blev avliden för Alexander kom till Jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Min katt Ida blev avliden för Alexander kom till Jorden. "Blev avliden"? Huh? Du menar inte "Min katt Ida blev avlivad för Alexander(bögkompis?) kom till Jorden"? Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jaja jag har två undulater... Har ingen bild just nu Var det inte dom du förvara under tröjan? Redigerad 5 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 "Blev avliden"? Huh? Du menar inte "Min katt Ida blev avlivad för Alexander(bögkompis?) kom till Jorden"? Jaja, kram. Alexander är min lillebror, brukar inte ta han sexuellt, som du brukar med din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jaja, kram. Alexander är min lillebror, brukar inte ta han sexuellt, som du brukar med din. Haha så ni tog med han in på tomten och gav han ett nackskott för att en liten människa skulle bo hos er. snällt Redigerad 5 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Haha så ni tog med han in på tomten och gav han ett nackskott för att en liten människa skulle bo hos er. snällt Ida är fortfarand en hon, och vi (Mamma och hennes killle, som nu har dumpat morsan, dumpade henne när hon födde alexander, och Erik(bror) ) ville inte att alexander skulle bli alergisk eller något , BTW så var hon gammal och skulle dö vilken stund som helst, ont hade hon också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 7 juli, 2005 av thimthekiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Min katt! Det var min brors från början men jag har tagit över den eftersom vi flyttade ifrån min första katt och min andra frös ihjäl :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts