VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan vad alla katter ska vara lenaaaa och mjukaaa och sööötaaaa... FFS! Min katt är fan ett jävla rismonster med horn! Hon är fet, elak, och skiter i mina möbler! Går man nära henne biter hon sig fast i benet... Det enda hon gör om dagarna är att sova, titta på teve, äta och dricka öl. VAFAN! Jävla skitkatt! Hahahahahahaha Katter 4 life... l Kan dock inte ha en pga att mamma är allärgisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jag har en söt katt som heter Invis. Redigerad 4 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Söta katter^^ sover era katter såhär? elelr e det bara min (kolla tasarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 http://img264.imageshack.us/img264/3552/pict04392fb.jpg Min ena katt han heter findus å e en riktig latmask. Den andra heter gosan men henne har jag ingen bild på för tillfället. Findus ser ut som en dammig kopia av min Ceasar Höger = Nisse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Söta katter^^ sover era katter såhär? elelr e det bara min (kolla tasarna) .det är nog bara din Höger = Nisse. ser ut som våran Lennart (r.i.p :'() Redigerad 4 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Brukar era katter sätta sig upp som fyllegubbar gör och slicka sig mellan benen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Brukar era katter sätta sig upp som fyllegubbar gör och slicka sig mellan benen? Japp min katt brukar jag sin svans o fassna med en klo i den så jag får hjälpa henne loss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Findus ser ut som en dammig kopia av min Ceasar Höger = Nisse. Vad gulliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Sessan sover era katter såhär? elelr e det bara min (kolla tasarna) hm, tror jag sett min ligga så nån enstaka gång Redigerad 4 juli, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 ROFLMAO @ pottzork's "Kalle" Själv har man inget husdjur... men en katt skulle vara coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har ni bara katter!? Själv har jag en vattensköldpadda som heter Börje (fast hon är en kvinna) och är jätte tam! Jag kan kalla på henne när det är matdax! Jag hade oxå en leguan men han torkade så han har jag inte kvar längre! Min tjej tyckte att det blev lite läskigt att ha den kvar efter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Visar snart en bild på min nymfparakit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Alice.. Är en hund. HOn är en Irish Soft Coated Wheaten Terrier. Men hennes morsa va liten och ser man på. Alice blev mindre. Hon ser likadan ut som på bilden och hon är 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Å här har vi världens slöaste Lotta på bråkmakargatan.. Min Lotta. jag hoppas ni kan se att det faktist inte är en katt, xP Redigerad 4 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har ni bara katter!? Själv har jag en vattensköldpadda som heter Börje (fast hon är en kvinna) och är jätte tam! Jag kan kalla på henne när det är matdax! Jag hade oxå en leguan men han torkade så han har jag inte kvar längre! Min tjej tyckte att det blev lite läskigt att ha den kvar efter det! Nja, har två hundar, en hamster några höns också.... Och så hade vi 4 katter till, men dom är döda... och så har vi haft fe'm, sex kattungar som vi var tvuga att ha ihjäl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mitt hus har inga djur. *åh vad särskrivningar är roliga!* Jag har en katt, men inga bilder. Suck, tycker om den katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dehär e sessan. och fiffi är på min signatur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har ett husdjur, han heter roland och luktar konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har dammråttor och en datamus... Har en FET Katt,tre kaniner och två undulater.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts