GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur ser ditt hus djur ut? (visa med bild) och vad heter hon/han Såhär ser min kram goa katt ut^^ hon är alltid kelig o heter frostie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) .har 15-20 katter och 1 nymfparakit.. orkar bara visa Maja som bor i mitt rum (hon är på tv! ) Redigerad 4 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur mår du igentligen grim? Du har gjort fjörton topicar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Vi ska köpa hund när/om det kommer någon bra medicin till allergi Redigerad 4 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 .har 15-20 katter och 1 nymfparakit.. Galen! Själv har jag en hund och 1 undulat. Ingen bild för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Allvarigt varför vill du veta detta om alla! Kollar du på gammla topics och gör nya eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har inget husdjur nu, men hade en undulat förut. En blå hane som hette Kasper, dog tyvärr när han började käka på nåt konstigt sår han hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har en fet svart katt som heter sushi och gillar ostbågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 http://img264.imageshack.us/img264/3552/pict04392fb.jpg Min ena katt han heter findus å e en riktig latmask. Den andra heter gosan men henne har jag ingen bild på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 http://img264.imageshack.us/img264/3552/pict04392fb.jpg Min ena katt han heter findus å e en riktig latmask. Den andra heter gosan men henne har jag ingen bild på för tillfället. Imodium 2 mg passar kanske till katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hunden är Alma Katten är Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Min katt Eddie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Imodium 2 mg passar kanske till katten Vid tillfällig diareè Jaja jag har två undulater... Har ingen bild just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur mår du igentligen grim? Du har gjort fjörton topicar idag TOPPEN!! min moppe har presis blibit lagad så jag har kört as mycket idag så ja e glaUd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 TOPPEN!! min moppe har presis blibit lagad så jag har kört as mycket idag så ja e glaUd Men istället för att köra sitter du inne och postar på gtasajten=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hos morsan har vi tre katter + en katt som kommer å går och en hund Här hos farsan har vi en hund, ska snart få en katt unge Har inga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan vad alla katter ska vara lenaaaa och mjukaaa och sööötaaaa... FFS! Min katt är fan ett jävla rismonster med horn! Hon är fet, elak, och skiter i mina möbler! Går man nära henne biter hon sig fast i benet... Det enda hon gör om dagarna är att sova, titta på teve, äta och dricka öl. VAFAN! Jävla skitkatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men istället för att köra sitter du inne och postar på gtasajten=) Haha nej ag har kört massa med, jag hämtade ,oppen hal 12 idag o hadde inte sovit något sen korde jag och somnade nästan så jag gick o lam mig till 4 o körde ett tag men jag e trött nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan vad alla katter ska vara lenaaaa och mjukaaa och sööötaaaa... FFS! Min katt är fan ett jävla rismonster med horn! Hon är fet, elak, och skiter i mina möbler! Går man nära henne biter hon sig fast i benet... Det enda hon gör om dagarna är att sova, titta på teve, äta och dricka öl. VAFAN! Jävla skitkatt! Låter precis som en av min morsas katter, så fort man går i närheten av hon färser hon ju ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Slänger väll upp en bild på mitt albinomarsvinn kalle. Redigerad 4 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts