felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Bah, min dator kostade 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja, stackars människa som inte kan spela datorspel på sin dator, som istället är ute och spelar fotboll, träffar tjejer och får en bra utbildning.. Vafan skriver jag? HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har just nu en skitig Dell. Intel Pentsium III 128 MB RAM Radeon 9500 m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja, stackars människa som inte kan spela datorspel på sin dator, som istället är ute och spelar fotboll, träffar tjejer och får en bra utbildning.. Vafan skriver jag? Orka fotboll, betygen med kan du strunta i. Bara tjejen som var bra i denna mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 http://gallery.volvo240.org/d/1651-1/Bild%20072.jpg Min ena dator, som är kopplad till internet, surfning, tankning osv görs vid denna. Fick faktiskt skärmen och tangenbordet, musen och högtalarna av en polare. gratis http://gallery.volvo240.org/d/1653-1/Bild%20073.jpg Min andra "juvel", en gammel dator jag fick av skolan, ska agera backup här hemma, allt som tankas ner ska skickas över till den där. Ska ej användas till att surfa med. Väntar på ett datorbord till den så ska den kopplas in på nätverket sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min Elbas vilke märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har just nu en skitig Dell. Intel Pentsium III 128 MB RAM Radeon 9500 m.m Jag undrade hur din dator såg ut inte vad det var för märke eller vilka delar som den har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Bah, min dator kostade 30 Det viktigaste e nog inte vad den kostar det e vad du kan göra med den så vad kan du göra för dom 30.000kr du lagt ut på den? Redigerad 6 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har ingen bild på den men jag har samma som ^MeTaNoLiC^'s nya.. Datorn: 2gb Ram ATI RADEON X850 Dubbla 3,4 ghz processorer 26" skärm 550 gb hårddisk, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bah, min dator kostade 30 Köp delar och bygg själv. Inget svårt att bygga. Ett spädbarn klarar ju det Min första dator jag byggde gick på en 6000. Och skulle jag köpt en liknande så skulle jag få ge en 13000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bah, min dator kostade 30 30 vad? Kr? eller var det en förkortning 1000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Elbas vilke märke? Cort eller vad det nu är för nått, orkar inte gå och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 samma som jag ska köpa i augusti ontopic: hm, bild kommer sen, den jag har nu är så jävla ful Är det från dell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jag undrade hur din dator såg ut inte vad det var för märke eller vilka delar som den har Hrm.. QUOTE (pKz @ Jul 5 2005, 02:15) Intel® 81825 16mb gfx 256 mb ram 16.6 gb hårdisk Intel celeron 1ghz (998mhz) GRIM: Går det att spela gta 2 på den? Välkommen till verkligheten, vet du vad du har skrivit några sidor bak? Edit: Plus att det finns fler folk som deltar än bara du. Redigerad 6 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Köp delar och bygg själv. Inget svårt att bygga. Ett spädbarn klarar ju det Min första dator jag byggde gick på en 6000. Och skulle jag köpt en liknande så skulle jag få ge en 13000. Min kostade 7000 o den bygde min bror åt mig, den kan spela alla nya spel utan lagg, fast att den e 2 år gammal... börjar det lagga e det bara o köpa nya delar o upgradera dom Wu zi Mu@: haha ja det e klart jag kan spela alla nya spel utan lagg Redigerad 6 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Min lilla dator 3.8 ghz 750 gb hårdisk 1.50 gb ram Ati Radeon X850 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Min http://img216.imageshack.us/img216/7460/minpc5ey.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Wu zi Mu@: haha ja det e klart jag kan spela alla nya spel utan lagg Öhm, det var inte det jag frågade O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Min http://img216.imageshack.us/img216/7460/minpc5ey.jpg Förminska din signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Den fick ju va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts