Jump to content

Hur ser DIN dator ut?

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, stackars människa som inte kan spela datorspel på sin dator, som istället är ute och spelar fotboll, träffar tjejer och får en bra utbildning..

Vafan skriver jag?

Orka fotboll, betygen med kan du strunta i. Bara tjejen som var bra i denna mening. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min ena dator, som är kopplad till internet, surfning, tankning osv görs vid denna.

Fick faktiskt skärmen och tangenbordet, musen och högtalarna av en polare. gratis (w00t)

Min andra "juvel", en gammel dator jag fick av skolan, ska agera backup här hemma, allt som tankas ner ska skickas över till den där. Ska ej användas till att surfa med. Väntar på ett datorbord till den så ska den kopplas in på nätverket sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrade hur din dator såg ut inte vad det var för märke eller vilka delar som den har :shifty:

Hrm..

QUOTE (pKz @ Jul 5 2005, 02:15)

Intel® 81825 16mb gfx

256 mb ram

16.6 gb hårdisk

Intel celeron 1ghz (998mhz)

GRIM: Går det att spela gta 2 på den?

Välkommen till verkligheten, vet du vad du har skrivit några sidor bak?

Edit: Plus att det finns fler folk som deltar än bara du.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Köp delar och bygg själv. Inget svårt att bygga. Ett spädbarn klarar ju det :shifty:

Min första dator jag byggde gick på en 6000. Och skulle jag köpt en liknande så skulle jag få ge en 13000.

Min kostade 7000 o den bygde min bror åt mig, den kan spela alla nya spel utan lagg, fast att den e 2 år gammal... börjar det lagga e det bara o köpa nya delar o upgradera dom

Wu zi Mu@: haha ja det e klart jag kan spela alla nya spel utan lagg

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor