antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag har tyvärr ingen cam Så fick ta en bild på mitt chassi iaf,jag har inte ändrat något från orginalet...så min ser ut precis så förutom delarna iden kanske min cpu fläkt lyserblått med....kanske lite överdrivet med blått eller vad tycker ni? Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Boyaka! Ser ut att vara stulen från sweclockers hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) .fick precis hem en ny dator superflashig.. 3.4ghz, 1,5gb ram, 2x250gb hd's osv... Redigerad 6 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 .fick precis hem en ny dator superflashig.. 3.4ghz, 1024mb, 500gb osv... Och den kostade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Så kanske köpa en dator i augusti: 3.6 ghz 2048 minne X 850XT 256mb 320gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Kostar 30tusen kronor eller Ursshh en pentium vaa Redigerad 5 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) .fick precis hem en ny dator superflashig.. 3.4ghz, 1024mb, 500gb osv... En såndär dator har jag med! Exakt! Pris: 22000 utan skärm. Redigerad 5 juli, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Är det bara jag som bygger datorn själv eller?ryktet på stan sa att man fick mer valuta för pengarna då.. Edit: stavar fan värre än..jaa Redigerad 5 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har nyss flyttat och har inget internet hemma så jag kommer att lägga upp bild på min när jag får tillbaka det. Sitter hemma som min käre far nu. Kan inte vara utan dator så länge, ska snart hem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Är det bara jag som bygger datorn själv eller?ryktet på stan sa att man fick mer valuta för pengarna då.. Edit: stavar fan värre än..jaa Ja, man får mer valuta för pengarna, för 22.000 får jag en bättre dator inkl. skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min. Men min är svart. ! Jag har en likadan svart såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kostar 30tusen kronor eller Ursshh en pentium vaa 28 men vi ska betala i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Så kanske köpa en dator i augusti: 3.6 ghz 2048 minne X 850XT 256mb 320gb samma som jag ska köpa i augusti ontopic: hm, bild kommer sen, den jag har nu är så jävla ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Detta är min dator. http://www.ensembl.org/Docs/computation/tru64-big.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Detta är min dator. Najs! Hur många ghz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Och den kostade? .nada.. hyrdator från kommunen.. genom morsans jobb dom drar av det på hennes lön och efter några år får man köpa loss datorn för en mindre summa.. använder den nya nu.. fan va krångligt allt är innan man har fifflat till hela windows o så.. sitter här med Explorer nu har inte installerat ett enda program än... så jag har några dagars jobb framför mig nu måste koppla in den gamla hd'n och kopiera över 40-50gb.. Redigerad 5 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Haha , jag tycker synd om dig 4 real Ja, stackars människa som inte kan spela datorspel på sin dator, som istället är ute och spelar fotboll, träffar tjejer och får en bra utbildning.. Vafan skriver jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 .nada.. hyrdator från kommunen.. genom morsans jobb dom drar av det på hennes lön och efter några år får man köpa loss datorn för en mindre summa.. använder den nya nu.. fan va krångligt allt är innan man har fifflat till hela windows o så.. sitter här med Explorer nu har inte installerat ett enda program än... så jag har några dagars jobb framför mig nu måste koppla in den gamla hd'n och kopiera över 40-50gb.. Haha, exakt så va det också för mig! Fast genom pappas jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Najs! Hur många ghz? ... ghz? Det är talan om TeraHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 ... ghz? Det är talan om TeraHz Umm, bara? Här handlar det om PHZ, så du får ta din THZ dator och slänga dig i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts