Jump to content

Hur ser DIN dator ut?

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Jag har tyvärr ingen cam ^_^

Så fick ta en bild på mitt chassi iaf,jag har inte ändrat något från orginalet...så min ser ut precis så förutom delarna iden kanske -_- min cpu fläkt lyserblått med....kanske lite överdrivet med blått eller vad tycker ni? >_<

post-22-1120559803_thumb.jpg

Redigerad av antflaxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och den kostade?

.nada.. hyrdator från kommunen.. genom morsans jobb :huh: dom drar av det på hennes lön och efter några år får man köpa loss datorn för en mindre summa..

använder den nya nu.. fan va krångligt allt är innan man har fifflat till hela windows o så.. sitter här med Explorer nu >_< har inte installerat ett enda program än... så jag har några dagars jobb framför mig nu :ph34r:

måste koppla in den gamla hd'n och kopiera över 40-50gb..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.nada.. hyrdator från kommunen.. genom morsans jobb :huh: dom drar av det på hennes lön och efter några år får man köpa loss datorn för en mindre summa..

använder den nya nu.. fan va krångligt allt är innan man har fifflat till hela windows o så.. sitter här med Explorer nu >_< har inte installerat ett enda program än... så jag har några dagars jobb framför mig nu :P

måste koppla in den gamla hd'n och kopiera över 40-50gb..

Haha, exakt så va det också för mig! Fast genom pappas jobb :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor