Wu Zi Mu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Hur ser DIN dator UT? Min dator har en bra utsikt, ja Redigerad 4 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Min dator har en bra utsikt, ja Men ÅÅÅ inte hur den ser, hur den.... es bi,hs,öjfs (mummel kommer inte på en förklaring)pasdjfasd Redigerad 4 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hur ser din datorlåda ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hur ser din datorlåda ut Vems? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vems? Din mammas! (HAHAHAHAHHA!!! Midnattshumor...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Men ÅÅÅ inte hur den ser, hur den.... es bi,hs,öjfs (mummel kommer inte på en förklaring)pasdjfasd "Hur ser ditt datorchassi ut?" Nå, just nu är det en laptop, så det är inte så speciellt. fast "huvuddatorn" är grå.. å tråkig, fast jag kanske köper ny dator snart. Finns bild/info nere i min signatur. Redigerad 5 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Intel® 81825 16mb gfx 256 mb ram 16.6 gb hårdisk Intel celeron 1ghz (998mhz) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min dator 512 mb ram 300 gb hårdisk AMD Athlon 64 2ghz (3000+) Nvidia Geforce 6600 GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Intel® 81825 16mb gfx 256 mb ram 16.6 gb hårdisk Intel celeron 1ghz (998mhz) Går det att spela gta 2 på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Går det att spela gta 2 på den? Mjo men det laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Haha , jag tycker synd om dig 4 real Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Haha , jag tycker synd om dig 4 real Äh, jag klarar mig. Hos farsan sitter jag på: 2gig ram 480 gig hårddisk 3.4ghz och något gfxkort, nytt och bra iaf.. har 100fps i 15 smoke på 1.6 Redigerad 5 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 ... Fläktplatsen är inte den enda ghettosaken i den här datorn, hårddisken sitter bara fast med två skruvar och DVD-läsaren sitter inte fast överhuvudtaget, bara dittryckt. Makalöst, en person med samma chassi som min dator har! Kan vi inte gifta oss, eller åtminstånde ha lite rumpsex för att fira detta? Ska slänga upp en bild senare på min, gar dock tagit bort ena väggen för att den ska kylas bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Makalöst, en person med samma chassi som min dator har! Kan vi inte gifta oss, eller åtminstånde ha lite rumpsex för att fira detta? Ska slänga upp en bild senare på min, gar dock tagit bort ena väggen för att den ska kylas bättre Får man vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Får man vara med? Kan föreställa mig, dom har det kul där inne, å Stell står ute i kylan å fryser och har rumpsex med ett bredbandsuttag utanför fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan föreställa mig, dom har det kul där inne, å Stell står ute i kylan å fryser och har rumpsex med ett bredbandsuttag utanför fönstret. Det var ffs 28°C ute idag. Så frysa lär jag inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det var ffs 28°C ute idag. Så frysa lär jag inte göra. Om dom funderar på å ha sitt lilla hum hum i januari/februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har klart bästa datorn här GLÖM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 @StellHell: Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts