GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur ser din Dator ut? min: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har inga bilder just nu, fast min är ändå inge speciell, bara vanlig svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Min. Men min är svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) ... får en ny dator imorrn! Redigerad 4 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Orka lägga upp bild kolla på metalbitens (orkar inte stava det och fluff :'( ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jävla skitbild. min mobil suger ska kanske få en digitalkamera i födelsdagspresent iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 ... får en ny dator imorrn! Har en likadan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har klart bästa datorn här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Grim varför startar du massa topics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Grim varför startar du massa topics? För alla verkar gilla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 För alla verkar gilla det Njae... Vissa är lite väl onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har en likadan.. Har också en sån. Fast mina "lister" är röda för tillfället Och jag har ingen NES-handkontrollsintag som metalonololic har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Njae... Vissa är lite väl onödiga. Så länge folk postar så är dom inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) ... Fläktplatsen är inte den enda ghettosaken i den här datorn, hårddisken sitter bara fast med två skruvar och DVD-läsaren sitter inte fast överhuvudtaget, bara dittryckt. Redigerad 4 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) HAHA. Behöver du 2 telefoner och en i-pod när du sitter vid datorn ¨ Ibakgrunden ser man grims sign Men dator har 2 neon fläkatar och en 10 gånger snyggare plexi Redigerad 4 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 HAHA. Behöver du 2 telefoner och en i-pod när du sitter vid datorn ¨ Ibakgrunden ser man grims sign En mobil, en hemtelefon, konstigt? - Nä, bekvämt om man sitter vid datorn och nån ringer. Podden står/ligger alltid nära datorn, konstigt? - Nä, slipper man gå och hämta om man sitter vid datorn och behöver den. Och att man ser Grims signatur i bakgrunden är för att jag fick idén att ta bilden när jag läste topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ibakgrunden ser man grims sign HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Boyaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Boyaka! Jag har exakt likadan dator som dig bara att min e svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Trots uppmaningen att inte visa upp sin data utan sin dator, så länger jag upp en bild på lite data istället, min dator är så ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts