Jonny Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har försökt över 10x och jag kan f*n inte ens pricka ringen... :'( Jag skulle bli sjukt glad någon vänlig själ kan hjälpa mig och klara det uppdraget... GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Asså jag fattar inte vad det är som är så svårt med det uppdraget Men visst då får jag klara det för vad är det nu...hmm...8:onde gången till någon nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Asså jag fattar inte vad det är som är så svårt med det uppdraget Men visst då får jag klara det för vad är det nu...hmm...8:onde gången till någon nu. Jag är dig evigt tacksam om du grejar det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jomen,det är lungt Här är iaf savefilen... GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jomen,det är lungt Här är iaf savefilen... Skönt att det finns så snälla människor som dig, jag får bjuda på en öl nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Haha...jääh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Johnny är du bra på bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Johnny är du bra på bilskolan? Har guld på allt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Aha...okej men jag behöver inte hjälp med det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts