quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skulle behöva hjälp.. jag har kopplat ihop min bärbara dator med min öh "stora dator." Jag vill skicka över lite filer från bärbara till den andra.. Hur gör man? Tack för snabb hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skulle behöva hjälp.. jag har kopplat ihop min bärbara dator med min öh "stora dator." Jag vill skicka över lite filer från bärbara till den andra.. Hur gör man? Tack för snabb hjälp! Skaffa en rauter/switch elelr en "cp" sladd som liknar en nätverks kabel o koppla ihopp dom, gå in o fråga på clasolssons så hjälper dom dig nog, elelr om det bara ärt bilder så ladda upp dom HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Men jag har ju kopplat ihop dom med sladd redna och det Behöver hjälp med HUR jag ska skicka över filerna! Redigerad 4 juli, 2005 av quiksilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Har du Windows XP kan du köra guiden "Konfiguera nytt nätverk" eller vad det nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ha anslutning tillvarandra sen skicka över med FTP program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo, jag har XP på båda.. Nå¨gon som kan ge en mer ingående beskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo, jag har XP på båda.. Nå¨gon som kan ge en mer ingående beskrivning? Start --> Mina nätverksplatser --> Konfiguera ett hemnätverk eller ett litet kontorsnätverk! Hurray! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Start --> Mina nätverksplatser --> Konfiguera ett hemnätverk eller ett litet kontorsnätverk! Hurray! Och när jag gjort de så äre bara skicka över på något vis eller? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Och när jag gjort de så äre bara skicka över på något vis eller? :S Sök på det andra dator-namnet och kopiera den fil du vill flytta och sedan klistra in där den ska ligga, typ så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hehe okej! Ska s eom jag får det att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag brukar skicka sakerna över msgr bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag ska skicka över 4 gig.. Så orka msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag ska skicka över 4 gig.. Så orka msn Om du har nätverkskort som klarar 100mbit så går det ju skitfort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo, men vafan! orka sitta och skicka låt för låt.. typ 1000 styckna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo, men vafan! orka sitta och skicka låt för låt.. typ 1000 styckna Winrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo, fick inte de andra att funka.. så de får bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja skicka det i en winrar/zip fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts