xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Inga Staffanstorpare? Bara jag och Frenzy? (Ok, Frenzy är bara halv-STP:are) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Norr om Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Gävleborgs län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Västerås, Västmanland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Damn du o ace bor fan nära mig nästa + nårra mil Haha nu kommer vi och tar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Närke, Örebro, Örebro... Tror att ni har fattat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Stockholm, bor söder om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 STOCKHOLM SÅKLART!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Var det inte några från öland här!? Grymt fint där! Jag jobbade sommarsäsongen där i löttorp! På lammet&Grisen! Ska ni semestra i sverige med några polare grabbar, så åk till öland och stick och ät där! God mat, trevligt ölandsfolk och mycket party! Javisst är det förbannat fint här . MEN INGA FLER TURISTER!GAAHHH DOM ÄR ÖVERALLT!!!ÅHNEJ DOM ÄR PÅ VÄG UPPFÖR TRAPPAN!! *viftar bort dom med en frusen trädgårdsstol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Javisst är det förbannat fint här . MEN INGA FLER TURISTER!GAAHHH DOM ÄR ÖVERALLT!!!ÅHNEJ DOM ÄR PÅ VÄG UPPFÖR TRAPPAN!! *viftar bort dom med en frusen trädgårdsstol* Dawn of the turister! Låter lite zombieaktigt. Zombisarna närmar sig, jag viftar bort dom med en maskros. (Zombisar är ju allergiska mot maskrosor! Det vet ju alla!) Känner en kall hand på min rygg, jag har maskrosen i handen och vänder mig om, slår den i ansiktet på min gammelgammelgammelfarmors fejs, hon får överdrivna hostattacker och ramlar ihopa. Under tiden jag har dödad kärringzombisen så har alla andra zombisar i trappan kommit fram till mig. [insert scary scene] osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Dawn of the turister! Låter lite zombieaktigt. Zombisarna närmar sig, jag viftar bort dom med en maskros. (Zombisar är ju allergiska mot maskrosor! Det vet ju alla!) Känner en kall hand på min rygg, jag har maskrosen i handen och vänder mig om, slår den i ansiktet på min gammelgammelgammelfarmors fejs, hon får överdrivna hostattacker och ramlar ihopa. Under tiden jag har dödad kärringzombisen så har alla andra zombisar i trappan kommit fram till mig. [insert scary scene] osv osv... Ungefär så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ungefär så är det *Öppnar Microsoft Wörd och fortsätter på historien* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 *Öppnar Microsoft Wörd och fortsätter på historien* *stirrar på "New Messages" och väntar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sverige -> Uppland -> Sthlm, ger inte ut mera info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tråden brode heta: Vilken stad kommer du ifrån län? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag bor i vännäs som ligger tre mil från umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag bor i vännäs som ligger tre mil från umeå Upp eller ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jämtland, Östersund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Javisst är det förbannat fint här . MEN INGA FLER TURISTER!GAAHHH DOM ÄR ÖVERALLT!!!ÅHNEJ DOM ÄR PÅ VÄG UPPFÖR TRAPPAN!! *viftar bort dom med en frusen trädgårdsstol* Ja usch fy fan, tack vare att öland finns får vi massa nerskräpande tyskar i kalmar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts