RavenE Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Östersund, Jämtland Edit: DO´H....Ny sida Redigerad 4 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 ....frånochmed 16:e augusti, Sala, Västmanland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gustavsberg, Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Huskvarna/Jönköping Nån som har en motorsåg från Husqvarna? Med en passande hjälm från Husqvarna? Stadsbo.. T: Fagerhult, Jönköpingslän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Borlänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Halland, Kungsbacka eller egentligen Fjärås, Halland (som ligger strax utanför Kungsbacka). Damn du o ace bor fan nära mig nästa + nårra mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Om man vill veta var folk bor, så finns profilen, duuh. Tror det fanns en likadan topic förut som låstes. Men okej... Jorden -> Sverige -> Stockholm -> Haninge -> Brandbergen -> Lejonets Gata 378 -> 1 tr Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här. Jag bodde på skyttens gata förut en gång i tiden, och min fader bodde på lejonets gata... nu bor jag i landet ingenstans Redigerad 5 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Arvidsjaur, Lappland.... Redigerad 5 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Arvidsjaur, Lappland.... Arvidsjaur? . Oooh, det är ju bara "några" mil från pajala ^^. närmsta hittills tror jag, om inte Mr 7.2 skriver här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här. ...och den informationen tog du med på grund av...? Jag bor uppe, så det så era "_____________________"... ...? ...varför? ...säg mig varför! ...hursa? ...varför! Redigerad 5 juli, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hitta först Skepplanda, sedan åker du mot Hålanda nån halvmil. Sedan upp i skogen nån kilometer. Then you're here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 ...och den informationen tog du med på grund av...? Jag bor uppe, så det så era "_____________________"... ...? ...varför? ...säg mig varför! ...hursa? ...varför! På dåligt humör? Nödvändigt att haka upp sig på småsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 På dåligt humör? Nödvändigt att haka upp sig på småsaker. ...på dåligt humör? Nödvändigt att ignorera frågor. Det var en helt vanlig fråga, plus att småsaker är intressantare än storsaker i.o.m att storsaker uppmärksammas oftare än småsaker, så småsaker känns mer outforskat att "hantera", "disskutera", "reflektera" och "ona..."...nja. Jag bara undrar, och jag blir glad över svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 ...på dåligt humör? Nödvändigt att ignorera frågor. Det var en helt vanlig fråga, plus att småsaker är intressantare än storsaker i.o.m att storsaker uppmärksammas oftare än småsaker, så småsaker känns mer outforskat att "hantera", "disskutera", "reflektera" och "ona..."...nja. Jag bara undrar, och jag blir glad över svar. Jag skrev var jag bodde, och jag beskrev befolkningen här. Det är väl mest anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Teh motherfucking flen. Finns t.o.m en ost här som går att köpa. Namnet : Flens ost. Det kan misstolkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag skrev var jag bodde, och jag beskrev befolkningen här. Det är väl mest anledningen. Ursäkta om jag verkar "överintresserad" ("lite på" ,if you wilt), men det verkar som om du menar något annat om man tänker på VARS i inlägget du skrev det. "Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här." ...? Jag bara undrar, tihi =) För då man läser det verkar det inte vara en "beskrivning av folket där"... ...men vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ursäkta om jag verkar "överintresserad" ("lite på" ,if you wilt), men det verkar som om du menar något annat om man tänker på VARS i inlägget du skrev det. "Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här." ...? Jag bara undrar, tihi =) För då man läser det verkar det inte vara en "beskrivning av folket där"... ...men vad vet jag. Jag kan ändra det till "Förvänta er inga helsvenskar där" om du vill? Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skåne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ljungby , Kronobergs län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kolmården slå det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts