HOWHOW Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hudiksvall. Eller närmare bestämt bergsjö, men hudiksvall är närmsta staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sverige>Göteborg>Torslanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Om man vill veta var folk bor, så finns profilen, duuh. Tror det fanns en likadan topic förut som låstes. Men okej... Jorden -> Sverige -> Stockholm -> Haninge -> Brandbergen -> Lejonets Gata 378 -> 1 tr Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här. Hahaha! Skattade som åt gatans namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Om man vill veta var folk bor, så finns profilen, duuh. Tror det fanns en likadan topic förut som låstes. Men okej... Jorden -> Sverige -> Stockholm -> Haninge -> Brandbergen -> Lejonets Gata 378 -> 1 tr Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här. Räcker med län o stad som det stod på topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skåne - Landskrona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Om man vill veta var folk bor, så finns profilen, duuh. Tror det fanns en likadan topic förut som låstes. Men okej... Jorden -> Sverige -> Stockholm -> Haninge -> Brandbergen -> Lejonets Gata 378 -> 1 tr Kom gärna och hälsa på, finns bara invandrare här. Jag kommer!! Bjuder du på kaffe och kaka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Var det inte några från öland här!? Grymt fint där! Jag jobbade sommarsäsongen där i löttorp! På lammet&Grisen! Ska ni semestra i sverige med några polare grabbar, så åk till öland och stick och ät där! God mat, trevligt ölandsfolk och mycket party! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Bjuder du på kaffe och kaka?? Inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag bor i sthlm, mitt i allt här faktiskt. segeltorp, fruängen, herrängen, älvsjö, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Inte en chans. Varför!! EN bulle då!! Vi kan sitta och lysssna på 2pac och äta bullar!! När sak jag komma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Varför!! EN bulle då!! Vi kan sitta och lysssna på 2pac och äta bullar!! När sak jag komma!! Men usch. byt alla ! mot ? så får du bätter svenska. Varför!! EN bulle då!! Vi kan sitta och lysssna på 2pac och äta bullar!! När sak jag komma!! = Varför?? en bulle då?? vi kan sitta å lyssna på 2pac å käka bullar... när ska ja komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Malmö-Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men usch. byt alla ! mot ? så får du bätter svenska. Varför!! EN bulle då!! Vi kan sitta och lysssna på 2pac och äta bullar!! När sak jag komma!! = Varför?? en bulle då?? vi kan sitta å lyssna på 2pac å käka bullar... när ska ja komma? Mr Perfect... posthunter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mr Perfect... posthunter! Det är bara irreterande när folk inte kan veta om det ska vara en punkt, frågetecken eller utropstecken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Var det inte några från öland här!? Grymt fint där! Jag jobbade sommarsäsongen där i löttorp! På lammet&Grisen! Ska ni semestra i sverige med några polare grabbar, så åk till öland och stick och ät där! God mat, trevligt ölandsfolk och mycket party! Bodde där innan. Jag vet vem The Dude är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kalmar län / Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Skåne /Tyringe-Hässleholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Åkersberga i Stockholms län. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Kronobergs län i Småland. Edit: Glömde att skriva vilken stad jag kommer ifrån. Är född i Ljungby men bor numera i en liten by kallad (s)Lidhult. Redigerad 5 juli, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts