Everest Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alex, bara Alex, inte Alexander. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Henrik men alltid kallad efter mitt andranamn Alexzander... mina initsialer är H.A.N.D... även kallad Pucko/kalson/"Bart"/alexander/(Mitt Efternamn)/ alle/AlleBalle/"Data-Nördens kompis" och till slut "Dr. Gott & Blandat"(efter min musik-smak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Marcus anders anstrin a.k.a Ultimate^Fragfarmor, farmor, ff, frag, fragis, macke, mackan osv. Redigerad 5 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag fick mitt GRIM namn från 3 år tillbaka när jag sprayade graffiti och kollade förmycket på "grim and evil" på tv sen fortsatte jag använda det till gta när jag började med mina simpla skins Har du en kusin som heter adam?? jag heter Anton. Redigerad 5 juli, 2005 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 jag heter Anton. Snyggt Namn !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Marcus anders anstrin a.k.a Ultimate^Fragfarmor, farmor, ff, frag, fragis, macke, mackan osv. Tss... Du heter Herman Hedning och co... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jacob A.K.A Jacke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tss... Du heter Herman Hedning och co... Ska fan byta namn till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sebastian bara Sebastian inte Anders eller Pelle, bara Sebastian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 David haha, ni trodde det va berit va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 David haha, ni trodde det va berit va Öh, nej, trodde det var Karl Fredrik den 25:e von Västmanland i söder... Eller nåt i den stilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Arwin . Hette jaegermeister på cs förut. EDIT: Kan tilläggas att jag inte spelar längre. Redigerad 5 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts