Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Av vem då? Av samma personer som kallar dig för Bög-Johan... Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan man heta Bror? aldrig hört talas om Det verkar som det. jag har hört det fleeera gånger om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fredrik.... dem sista tre bokstäverna gillar jag stenhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fredrik.... dem sista tre bokstäverna gillar jag stenhårt Halo, vår frälsare, han är rik på fred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Av samma personer som kallar dig för Bög-Johan... Duh! Ebeetoh' da biatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sigge Tror att bara jag och tre andra på forumet heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan man heta Bror? aldrig hört talas om Namnet Bror Namnet Stellan Så visst kan man heta Bror. Det är ju vanligare än mitt tilltalsnamn. Love to be different. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Namn: Johnny [aka JMC] (Kallas även Justin, Felia, Jari (Mest i finland) och MrJ) Morsan och farsan valde mellan Jimmy och Johnny. Men då en unge på derras gård hete Jimmy och va en rätt busig unge så fick det bli Johnny HAHA. Dom kanske skulle valt Jimmy istället... Speciellt nu då när typ halva Sverige vill se min död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Daniel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det är bara två i hela sverige som har samma namn som min morsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Marcus heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Johannes Döpare Eller jag.. döpare slopa mina föräldrar sen men johannes heter jag kallas Colan eller K irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Eruuuhm. Filip heter jag, tralala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Dom kanske skulle valt Jimmy istället... Speciellt nu då när typ halva Sverige vill se min död. Varför Jag heter Jonas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Niclas Nae du heter Ned i förnamn Ned Flanders *edit* Juste jag heter ju Martin också finaste namnet lätt Redigerad 5 juli, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Staffan heter jag Redigerad 1 mars, 2008 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Varför Ja Jimmy kopplar man inte till "maffian" direkt om man fått höra massa bullskit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) SECRET Redigerad 6 april, 2010 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Christian! 4 tha own! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag heter Bengt Gösta Åkeman... Nä..men jag heter Ludde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts