GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är interesserad av vad alla heter på riktigt. Nåt fel med det? Men du måste inte posta när är i en topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 J0h4n men folk kallar mig Johan, eller Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Manne, men jag kallas även Manne och Manne. Så kalla mig Manne. Eftersom det är det jag heter. Manne alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 J0h4n men folk kallar mig Johan, eller Funny. Du Funnylin, hur kommer det sig att du har just det nicket!? Många har man kunnat lista ut men vissa är rätt så intressanta som Azore (men han vet jag nu) & Topp3!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du Funnylin, hur kommer det sig att du har just det nicket!? Många har man kunnat lista ut men vissa är rätt så intressanta som Azore (men han vet jag nu) & Topp3!? Han sa ju de förr, han kallades funny. right? sen kanske linn är nån fin tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sebastian, fast de flesta kallar mig Sebbe, föredrar dock Sebastian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 sen kanske linn är nån fin tjej Eller lin som i Linolja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men du måste inte posta när är i en topic! Vad har du rätt att bestämma om jag ska posta eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Vad har du rätt att bestämma om jag ska posta eller ej. Det har han inte. han sa: du måste inte Redigerad 4 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Viktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 John, och jag är javligt stolt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du Funnylin, hur kommer det sig att du har just det nicket!? Många har man kunnat lista ut men vissa är rätt så intressanta som Azore (men han vet jag nu) & Topp3!? Började kallas för det i 4:an av några kompisar, det har hängt kvar i alla dessa år. Funny, antagligen för att dom tyckte att jag var rolig, jag var något av en klassens clown. Lin för att det rimmar på mitt efternamn, Wallin. Eller lin som i Linolja Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Heter Alexander. Jag är född naken med händerna i fickorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Heter Alexander. Jag är född naken med händerna i fickorna. Euuuuuhh!! Har just fått ett nytt smeknamn, "pistol-smekaren". INGET PERVERST! Redigerad 4 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Viktor... Fult namn... Kalla mig Vicke istället ÅÅÅ viktor är ett sånt fint namn Det rycker i byxan när jag hör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sofie Det var svårt uträknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sofie No Shit!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts