GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad är DITT riktiga namn?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Abdullah skoja Daniel Redigerad 4 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Robin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ehhh Thim tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mathias Vad e ditt grim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jim... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mathias Vad e ditt grim? LudWig/ med alla säger Ludde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nandin Yeah... bara jag och en till i Sverige heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kan tilläga att jag kallas Echmil av nästan alla mina polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Victor heter jag och har Vice för att när jag skickade sms skrev jag alltid "ha det/ vice". Vice utalas vise medan (det som jag egentligen menade) var vicke. Så alla började kalla mig för vice och det namnet går jag oftast under fortfarande... Varför har ni just era nick!? Redigerad 4 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vincent/vinne/psyko/kattknullarn/idioten/gröe/gröt/V/speedo/virre/kopter/e´xcrementory... Beror på vem man frågar.. :"> kattknullarn/gröe/gröt/kopter och excrementory vettefa varför jag kallas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mathias, mer känd som Mattehallik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Victor heter jag och har Vice för att när jag skickade sms skrev jag alltid "ha det/ vice". Vice utalas vise medan (det som jag egentligen menade) var vicke. Så alla började kalla mig för vice och det namnet går jag oftast under fortfarande... Varför har ni just era nick!? Jag fick mitt GRIM namn från 3 år tillbaka när jag sprayade graffiti och kollade förmycket på "grim and evil" på tv sen fortsatte jag använda det till gta när jag började med mina simpla skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kattknullarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Emil 4 teh Win!!! Men kallas ofta pucko eller cpbarnet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts