BlitzOn Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hejsan alla glada gta gamers!! jag har ett pyttelitet problem jag gärna skulle vilja få löst av någon smart här inne! jo det är så att gta spelar man ju minst i 2 timmar även fast man fasstnar man åker då runt i städer osv osv men iaf efter kanske 2-3 timmar eller tidigare så kan spelet hänga sig totalt och efter en stund så rebootar datorn av sig själv vilket jag finner oroväckande efter som jag lessnar mer och mer på SA eftersom jag får göra om dessa missionen datorn hängde sig på.. är mitt grafikort påväg att ge sig kanske? /tacksam för intelligenta svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ingen som vet? :'( jag vill verkligen ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det finns inga smarta på detta forum som kan ge intelligenta svar.. Ladda ner drivrutiner till grafikkortet etc? Och snälla, skriv inte "Äre ingen som vet?? Plz behöver värkligen help!111ett" "Den som tjatar efter mycket mister oftast hela stycket..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Batman Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Antingen är det grafikkortet som är gammalt och trött, eller så är det att datorn blir för varm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det finns inga smarta på detta forum som kan ge intelligenta svar.. Ladda ner drivrutiner till grafikkortet etc? Och snälla, skriv inte "Äre ingen som vet?? Plz behöver värkligen help!111ett" "Den som tjatar efter mycket mister oftast hela stycket..." Ok ska tänka på det, och nja tror inte det beror på att datorn blir för het defför att den står uppen hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kolla att fläktar och allt funkar i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Bort med sidoplåten på datorn och dit med en bordsfläkt. Låter som om din dator blir överhettad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är snygg. VART ÄR MIN HYDRA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 VART ÄR MIN HYDRA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 VART ÄR MIN HYDRA?! Eh whut? Såg också att du ändrade min post i ditt citat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts