eXotic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Man kan låsa upp Devil Jin genom att vinna story mode massa ggr med olika karaktärer. Ett sätt att tjäna mycket pengar är att klara Devil Within då får man en miljon G, och det är inte alls svårt jag klarade det på några timmar, dock inte i sträck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) 200 Story Battle matcher för DJ. Appropå DJ så kom jag till Tekken Lord ranken idag ^^ Redigerad 21 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Oooh, Congrats, själv försöker jag med Raven, men det blir så trögt, jag kan vinna mot såna som är rankade i tekken lord sen möter jag en under min egen ranking och förlorar, då blir jag förbannad o stänger av så jag klättrar inte så snabbt i rankingen just nu . Dessutom har vi gjort om mitt rum, bytt tapeter golv möbler osv. så jag har inte kunnat spela det så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts