DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Funderar på att köpa spelet. ¨ Ska nog dra å köpa det imorrn när jag får lite cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tekken: King Tekken 2: King Tekken 3: Hwoarang, Bryan(Brian?) Tekken Tag: INGEN Tekken 4: Hwoarang Tekken 5: Hwoarang, King, Marduk och Steve Yeah, thatz da shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Marduk Hans Bazooka Heel Kick är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) ... Tekken Tag: INGEN ... Har du ingen favorit i Tekken Tag Tournament ? Där är ju alla med som hittills hade funnits i dom tidigare spelen, du har favoriter i dom spelen men inte i Tekken Tag Tournament som alla karaktärer e me i, lustigt. Edit : Stavfel Redigerad 12 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Paul har nån attack som gör så att man dör direkt!! Det heter Dragon fist eller Combat Fist, har glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok ? Exakt vad vill du ha sagt me det ? Att Paul är din favorit karaktär ? Btw så dör inte karaktärerna, för då skulle man inte kunna spela med dom sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Paul har nån attack som gör så att man dör direkt!! Det heter Dragon fist eller Combat Fist, har glömt. Han skadar så man har ca 10% kvar... Så man kan lätt döda en person på två slag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Han skadar så man har ca 10% kvar... Så man kan lätt döda en person på två slag... Beror på vilken gubbe man möter det tar c.a 60% på Jacks. @simpa: Gon och Dr.B finns inte med i TTT så det blir inte alla. Redigerad 12 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) @simpa: Gon och Dr.B finns inte med i TTT så det blir inte alla. Ååh, Just det :">. Gon det var den lilla dinusarien(?) right ? xstreem @ Men snälla du vad sade jag precis innan om att döda ? Dom gör inte det dom går ju att spela med direkt efter om man vill, så jag skulle inte kalla det att döda med tanke på hur kort spelet skulle vara då. Ädit : Usch va mammalik jag lät nu . Redigerad 12 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok ? Exakt vad vill du ha sagt me det ? Att Paul är din favorit karaktär ? Btw så dör inte karaktärerna, för då skulle man inte kunna spela med dom sen. Nej Paul e inte min favoritkaraktär och jag sa bara att det fanns en attack som han kan göra så att en del motståndare dör direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej Paul e inte min favoritkaraktär och jag sa bara att det fanns en attack som han kan göra så att en del motståndare dör direkt. Ok, Men omg, dom dör fortfarande inte, snälla någon, . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men omg, dom dör fortfarande inte, snälla någon, . Nej de blir bara knockade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Helt rätt, fattar inte varför dom envisas med att säga att dom dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Hyrde detta underbara spel idag !!! Det är så kul har precis klara storymode en gång !!! kan man byta kläder o sånt på jinpachi eller vad han heter ? Redigerad 20 augusti, 2005 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur låser man upp Devil jin och jinpachi ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hur låser man upp Devil jin och jinpachi ??? Du låser upp Devil Jin genom att klara minispelet Devil Within eller så spelar du 200 matcher i spelet. Jinpachi går inte att låsa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du låser upp Devil Jin genom att klara minispelet Devil Within eller så spelar du 200 matcher i spelet. Jinpachi går inte att låsa upp. F*n vad dåligt hade varit kul o mata ut eldbollar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du låser upp Devil Jin genom att klara minispelet Devil Within eller så spelar du 200 matcher i spelet. Jinpachi går inte att låsa upp. F*n vad dåligt hade varit kul o mata ut eldbollar !!! Är Devil with in svårt ??? Har bara klarat 1 banan :"> ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 F*n vad dåligt hade varit kul o mata ut eldbollar !!! Är Devil with in svårt ??? Har bara klarat 1 banan :"> !!! För det första behöver du inte dubbelposta hela tiden!! Jag har inte klarat hela DW (Devil Within) och tänker nog inte göra det heller. Men 200 matcher går riktigt fort bara du spelar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Okej !!! Jag vet inte hur jag gjorde men jag låste upp Devil jin innan jag lämna tillbaka det !!! Finns det nå sätt att att tjäna mkt pengar(eller G som det står) förutom Storymode??? Ps Klara story med Wang Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts