Jump to content

Tekken 5

xstreem
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Christie är fan en av de bästa, hon är med istället för Eddie. Hon är breakdancer, som Eddie.

Som sagt så heter de Capoeira, och så går Eddie att spela med också, man kan köpa honom så man har båda två.

Mr.Magic @

Beginner

9th Kyu

8th Kyu

7th Kyu

6th Kyu

5th Kyu

4th Kyu

3rd Kyu

2nd Kyu

1st Kyu

1st Dan

2nd Dan

3rd Dan

4th Dan

5th Dan

Shihan

Expert

Master

Virtuoso

Champion

Legend

Sage

Warlord

Conqueror

Deity

Tekken Lord

Alpha @ Du spelar Arcade Mode och vinner helt enkelt.

Min favo e Hwoarang, ibörjan tyckte jag han va trist, (Tekken Tag) men efter att ha lärt mig en massa combos med honom + att jag hittade på egna så har han blivit en favorit :ph34r:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina Favoriter är

Tekken 1 : Kazuya

Tekken 2 : Där har jag många :ph34r: King,Kazuya,Law,Jun,Baek(staving) och Devil/Angel

Tekken 3 : Jin,Hwoarang och Eddie

Tekken Tag : Hwoarang,Jin,Baek(stavning) och Lee

Tekken 4 : Hwoarang,Jin och Christie kommer inte ihåg vilka som är me där

Tekken 5 : Hwoarang,Devil Jin (Pga Jins Gammla Moves, gillar inte dom nya), Raven, Asuka, Christie, Lee tänkte skriva Kazuya me, men ja skiter i honom pga av att jag inte gillar hans nya röst *petig* gillar den gamla bättre, den han har i tvåan o ettan, kommer inte ihåg om han har den i några fler spel.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, jag hatar hans nya skit karate!

Ja, dom nya movesen går knappt att hitta på egna combos med vilket gör att jag inte gillar dom gubbarna :ph34r:.

Sen har jag lite problem med att tycka om Devil Jins laser sprutande, han kan ju inte kontrollera laser strålen, rätt upp i taket nästan på direkten, dom måste stå rätt så nära för att bli träffade och de gillar jag inte så mycket, men de e bra att han har Jins gamla moves iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok har kommit till 8th Kyo med Paul.

Kyu det heter Kyu, inte Kyo :huh::D.

Star Blade heter spelet om jag inte minns fel, och man kan styra siktet i början ja, och man kan vinna spelet i Tekken Devil Within ja ^_^.

Spelade Star Blade, tröttnade dock riktigt fort.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor