kricke Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Köpte spelet idag=) Ska nog spela lite nu, svejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Köpte spelet idag=) Ska nog spela lite nu, svejs! E det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Christie är fan en av de bästa, hon är med istället för Eddie. Hon är breakdancer, som Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Christie är fan en av de bästa, hon är med istället för Eddie. Hon är breakdancer, som Eddie. Capoeira heter det. Och nej hon/Eddy är inte bäst de 2 är bara för noobar som inte kan lära sig spela med riktiga gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Yeah, min rank med Hwoarang är nu Master! Edit: Btw, vilket är det högsta man kan vara rankad? Är det Warlord? Redigerad 10 augusti, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Yeah, min rank med Hwoarang är nu Master! Edit: Btw, vilket är det högsta man kan vara rankad? Är det Warlord? .teh mestrer, Vad kommer efter alla dan rankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vilken är era favoritkaraktär? Min är Yoshimitsu Garvade så jävla mycket när Raven skulle lära ut Yoshimitsu tecken med händerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .teh mestrer, Vad kommer efter alla dan rankar? Detta är så långt jag vet... 9th kyo 8th kyo 7th kyo 6th kyo 5th kyo 4th kyo 3rd kyo 2nd kyo 1st kyo 1st dan 2nd dan 3rd dan 4th dan 5th dan Shihan Master (Rätta mig om jag missat nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Detta är så långt jag vet... 9th kyo 8th kyo 7th kyo 6th kyo 5th kyo 4th kyo 3rd kyo 2nd kyo 1st kyo 1st dan 2nd dan 3rd dan 4th dan 5th dan Shihan Master (Rätta mig om jag missat nåt) Hur höjer man sina stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Christie är fan en av de bästa, hon är med istället för Eddie. Hon är breakdancer, som Eddie. Som sagt så heter de Capoeira, och så går Eddie att spela med också, man kan köpa honom så man har båda två. Mr.Magic @ Beginner 9th Kyu 8th Kyu 7th Kyu 6th Kyu 5th Kyu 4th Kyu 3rd Kyu 2nd Kyu 1st Kyu 1st Dan 2nd Dan 3rd Dan 4th Dan 5th Dan Shihan Expert Master Virtuoso Champion Legend Sage Warlord Conqueror Deity Tekken Lord Alpha @ Du spelar Arcade Mode och vinner helt enkelt. Min favo e Hwoarang, ibörjan tyckte jag han va trist, (Tekken Tag) men efter att ha lärt mig en massa combos med honom + att jag hittade på egna så har han blivit en favorit . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Favoriter Tekken 1: King Tekken 2: King Tekken 3: Jin Tekken Tag Tournament: Jin Tekken 4: King Tekken 5: King/Raven/Hwoarang Tack för listan simpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Mina Favoriter är Tekken 1 : Kazuya Tekken 2 : Där har jag många King,Kazuya,Law,Jun,Baek(staving) och Devil/Angel Tekken 3 : Jin,Hwoarang och Eddie Tekken Tag : Hwoarang,Jin,Baek(stavning) och Lee Tekken 4 : Hwoarang,Jin och Christie kommer inte ihåg vilka som är me där Tekken 5 : Hwoarang,Devil Jin (Pga Jins Gammla Moves, gillar inte dom nya), Raven, Asuka, Christie, Lee tänkte skriva Kazuya me, men ja skiter i honom pga av att jag inte gillar hans nya röst *petig* gillar den gamla bättre, den han har i tvåan o ettan, kommer inte ihåg om han har den i några fler spel. Redigerad 10 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (Pga Jins Gammla Moves, gillar inte dom nya) Håller med, jag hatar hans nya skit karate! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Håller med, jag hatar hans nya skit karate! Ja, dom nya movesen går knappt att hitta på egna combos med vilket gör att jag inte gillar dom gubbarna . Sen har jag lite problem med att tycka om Devil Jins laser sprutande, han kan ju inte kontrollera laser strålen, rätt upp i taket nästan på direkten, dom måste stå rätt så nära för att bli träffade och de gillar jag inte så mycket, men de e bra att han har Jins gamla moves iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jo, Egna combos ägde i TTT jag brukade göra "Corpse Thrust" Bak+ner [] och när motståndaren låg ner Jins "specialslag" Bak []+O. Jag tycker det är bra att hans laser är dålig i 5:an eftersom min lillebror brukade alltid göra lasern tills jag dog på mig med Devil Kazuya i de gammla spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Haha, ja men det är inte så kul när man spelar som Devil Jin . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Alpha @ Du spelar Arcade Mode och vinner helt enkelt. Ok har kommit till 8th Kyo med Paul. Ni vet den där videosekvensen i början när man flyger ett skepp? Visste ni att man kan styra siktet och skjuta på skeppen? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ok har kommit till 8th Kyo med Paul. Ni vet den där videosekvensen i början när man flyger ett skepp? Visste ni att man kan styra siktet och skjuta på skeppen? (:!!! Det är ingen videosekväns det är första banan i spelet Starnågot. Man kan låsa upp spelet i Devil Within. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är ingen videosekväns det är första banan i spelet Starnågot. Man kan låsa upp spelet i Devil Within. Star Fox? Nope tror inte det. Blir man starkare om man höjer sina stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ok har kommit till 8th Kyo med Paul. Kyu det heter Kyu, inte Kyo . Star Blade heter spelet om jag inte minns fel, och man kan styra siktet i början ja, och man kan vinna spelet i Tekken Devil Within ja . Spelade Star Blade, tröttnade dock riktigt fort. Redigerad 11 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts