ZcruweN Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har en gubbe kvar att klara fram, den i mitten, vet ej vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Meen gaaawww!! Så här är det: Du har klarat storyn 1 gång då får du en ny gubbe. Du klarar storyn 1 gång til men med en annan gubbe så får du en ny igen.. etc. etc. etc. Hoppas ni förstår. Alltså att klarar du historien med raven så får du kängurun, fast om du hade spelat med nina istället för Raven så hade du ändå får kängurun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alltså att klarar du historien med raven så får du kängurun , fast om du hade spelat med nina istället för Raven så hade du ändå får kängurun EXAKT EXAKT EXAKT, BRA! @Zcruwen: Har du Heichachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det bara jag som tycker att Raven liknar nåt enormt mycket Blade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det bara jag som tycker att Raven liknar nåt enormt mycket Blade? Nej det är inte bara du.. jag tycker också att han är jäkligt lik Wesley Snipes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Nej det är inte bara du.. jag tycker också att han är jäkligt lik Wesley Snipes. Haha, håller med till 100% ffs! http://img232.imageshack.us/img232/4656/wesleysnipes2jk.jpg Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 EXAKT EXAKT EXAKT, BRA! @Zcruwen: Har du Heichachi? Ja det har jag, men den jag pratar är till höger om Mokujin och vänster om Ganryu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ja det har jag, men den jag pratar är till höger om Mokujin och vänster om Ganryu Jag tror att du menar *Devil Jin. Han får du när du spelat 200 matcher eller klarat Devil Within minispelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har klarat Story med alla 33(eller hur många de nu är) så jag har kört ungefär 300 matcher så det är inte precis svårt att få DJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har klarat Story med alla 33(eller hur många de nu är) så jag har kört ungefär 300 matcher så det är inte precis svårt att få DJ. Och när släpptes spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad kostar spelet? Jag behöver ett nytt lir till PS2 snarast då jag kommer bli utan dator ett bra tag framöver(eller inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad kostar spelet? Jag behöver ett nytt lir till PS2 snarast då jag kommer bli utan dator ett bra tag framöver(eller inte). Just nu kostar det på Game 599 kr, men det är jävligt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Just nu kostar det på Game 599 kr, men det är jävligt kul! Hittade det nyss för 497 kr, fuck game! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hittade det nyss för 497 kr, fuck game! Haha jag får köpa det för 220 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hittade Tekken 5 i realådan på OnOff i Uddevalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) fuck game! W0rd, jävla hycklare! De sålde James Bond: Everything or Nothing för 649:- till mig! Och när släpptes spelet? 29/6. Samma dag jag köpte det. Redigerad 2 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vet någon hur man bytar "kostymen" jag köpte en ny till Jin man när jag klickar på den så står där att jag redan köpt den, så ur bytar man den? Minispelet Devil Whitin är det stort eller bara ett "minispel"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du trycker /\ för att välja de kläderna med Jin(eller O jag har inte dem för dem är så fula ). Devil Within är ett 6 banor långt "miniäventyrsspel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 *BLINK BLINK xstreem!* Haha jag är inte så bra... Var med i en tävling i Staffanstorp för några år sedan (Tekken 4) och där gick det inte som planerat, kom sjua eller något sånt av tio. (jag var 12 tror jag och motståndarna 16 typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag längtar bara tills tekken 6 de kommer va skit bra grafik, de kommer ju va till ps3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts