Jump to content

Tekken 5

xstreem
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis... N00b... (edit: riktat till Mr. Magic)

Va fan, det var ju det jag sa!

---------------------------------

Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes son.

DU sa att Nina är Asukas mamma. Då sa JAG Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes(Ninas) son.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan, det var ju det jag sa!

---------------------------------

DU sa att Nina är Asukas mamma. Då sa JAG Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes(Ninas) son.

Men vafan. Det där avhandlade vi ju för någon sida sedan. Nu var vi inne på Ninas nedfrysning.

Det där: "Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes son." kan tas som att det är Asukas son. "hennes son", vettu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man in jipanichi ^_^ eller vad han heter har fått in alla utom han det står ju att man kan få in han :ph34r:

Försök att klara alla gubbar på Story Line så låser du up en gubbe för varje klarad story, T.ex om du klarar storyn med Raven så får du *SpoilerVarning, Alla Utrymm lokalen!!! ^_^* kängurun...*SpoilerWarning Neutralaised, alla återvänd till lokalen* :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök att klara alla gubbar på Story Line så låser du up en gubbe för varje klarad story, T.ex om du klarar storyn med Raven så får du *SpoilerVarning, Alla Utrymm lokalen!!! :)* kängurun...*SpoilerWarning Neutralaised, alla återvänd till lokalen* :lol:

Det spelar ingen roll vem man klarar det med. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor