Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Men i Tidningen Official Playstation 2 Magazine där dom recenserade Tekken 5, så står det lite om gubbarna. Där står det att Steve Fox är Nina Williams son! Precis... N00b... (edit: riktat till Mr. Magic) Redigerad 19 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Precis... N00b... (edit: riktat till Mr. Magic) Va fan, det var ju det jag sa! --------------------------------- Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes son. DU sa att Nina är Asukas mamma. Då sa JAG Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes(Ninas) son. Redigerad 19 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Va fan, det var ju det jag sa! --------------------------------- DU sa att Nina är Asukas mamma. Då sa JAG Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes(Ninas) son. Men vafan. Det där avhandlade vi ju för någon sida sedan. Nu var vi inne på Ninas nedfrysning. Det där: "Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes son." kan tas som att det är Asukas son. "hennes son", vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det där: "Nej, Asuka är Jins kusin det är Steve som är hennes son." kan tas som att det är Asukas son. "hennes son", vettu. Ja, jag formulerade det lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja, jag formulerade det lite fel. Precis. Visst känns det skönt nu när du erkänt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Precis. Visst känns det skönt nu när du erkänt det? Ja. Läste i Gamereactor att det skulle hållas en Tekken turnering i sverige med final i stockholm. En av kvaltävlingarna var någonstans i Malmö. *BLINK BLINK xstreem!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ehm..wooohoo(bor i malmö). Hur gammal måste man va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ehm..wooohoo(bor i malmö). Hur gammal måste man va? 12 eftersom spelet är från 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur får man in jipanichi eller vad han heter har fått in alla utom han det står ju att man kan få in han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) 12 eftersom spelet är från 12. Och jag e tretton... fast jag tror inte jag är tillräckligt bra, även om jag klarade jinpachi Redigerad 20 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur får man in jipanichi eller vad han heter har fått in alla utom han det står ju att man kan få in han Om man har game shark så kan man ändra så man kan spela som honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur får man in jipanichi eller vad han heter har fått in alla utom han det står ju att man kan få in han Försök att klara alla gubbar på Story Line så låser du up en gubbe för varje klarad story, T.ex om du klarar storyn med Raven så får du *SpoilerVarning, Alla Utrymm lokalen!!! * kängurun...*SpoilerWarning Neutralaised, alla återvänd till lokalen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Försök att klara alla gubbar på Story Line så låser du up en gubbe för varje klarad story, T.ex om du klarar storyn med Raven så får du *SpoilerVarning, Alla Utrymm lokalen!!! * kängurun...*SpoilerWarning Neutralaised, alla återvänd till lokalen* Det spelar ingen roll vem man klarar det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det spelar ingen roll vem man klarar det med. Vad menar du? Att man inte får en ny karaktär efter varje story du har klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad menar du? Att man inte får en ny karaktär efter varje story du har klarat? Du sa att om man klarar det med Raven så får man *Kängurun*, men det är fel, det spelar ingen roll vem man klarar det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du sa att om man klarar det med Raven så får man *Kängurun*, men det är fel, det spelar ingen roll vem man klarar det med. Jaså...Jaha ok då! Fast man får väl en ny gubbe efter man har klarat en gubbes story? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man får en ny gubbe för varje antal matcher man har kört... eller om det var antal storys... Inte för varje specifika gubbes story... har ja för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man får en ny gubbe för varje antal matcher man har kört... eller om det var antal storys... Inte för varje specifika gubbes story... har ja för mig... Ok jag fattar btw jag drömde om att den här topicen låstes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag fick Kängurun med Law Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Meen gaaawww!! Så här är det: Du har klarat storyn 1 gång då får du en ny gubbe. Du klarar storyn 1 gång til men med en annan gubbe så får du en ny igen.. etc. etc. etc. Hoppas ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts