ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag sa förut att jag tyckte SC2 var bättre, jag ångrar mig, nu har jag börjat gilla Tekken igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån som vet några när man ser ett slagsmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nån som vet några när man ser ett slagsmål. Heja svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Har spelet på demo. OMFG så vackert, kan inte sluta spela det ' SoulCalibur2 är skit roligt också Men Tekken 5 är ju underbart. Redigerad 10 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Köpte tekken idag! Så jävla bra! Förväntade mig ett halkul spel, men det är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Köpte tekken idag! Så jävla bra! Förväntade mig ett halkul spel, men det är underbart! Om du förväntade dig ett halvkul spel, varför köpte du det då? Redigerad 11 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Om du förväntade dig ett halvkul spel, varför köpte du det då? W00t da fock? bra fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Får man med tekken 1,2,3 när man köper Tekken5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Får man med tekken 1,2,3 när man köper Tekken5 I Tekken5 kan du välja nånting kommer inte ihåg vad det heter, då kan du spela Arcade versionen av Tekken1, 2 och 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Heja svenskan. Haha tänkte mest på den blåa texten och storleken. grrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tycker fortfarande sc2 är bättre bara för det är lättare att utföra combos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tycker fortfarande sc2 är bättre bara för det är lättare att utföra combos Ord på det, det är ju dubbelt så svårare nästan i tekken, dessutom tycker jag att SC2 har en bättre story än Tekken5. Fast jag gillar ju såklart båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om du förväntade dig ett halvkul spel, varför köpte du det då? För att det är tekken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 För att det är tekken! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan man köpa Tekken 5 lite billigare nånstans? Vill helst inte köpa det via internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Körde det hos en kompis idag. Det var riktigt kul. Bra grafik. Bra att man får med dom första tekken spelen i det. Nostalgi Redigerad 18 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Köpte det på Realese dagen 29/6 i Webhallen. Jag tycker att det är det bästa Tekken spelet sen 3:an. BTW Raven äger alla. Arcade Mode rankar: Raven: 2nd dan Devil Jin(Kör bara med honom för han har Jins gammla stil): 3rd dan Hwoarang: 7th dan King: Shihan Jin: 6th kyu Min Raven Customise(Riktigt Snygg, Testa den om du har pengar) Se bilden dålig kvalle Customera X/O kläderna så här: Head: Demon Horns Face: UNEQUIP Upper Body: Shoulder Pads Lower Body: Jute Color 1(Shinobi Custom): White Color 2(Scarf): Yellow Color 3(Ropes) Yellow Kommer med en liten Fighting film för att visa mina skeeelz snart. Redigerad 18 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Synd att man inte kan spela som jinpachi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Synd att man inte kan spela som jinpachi. Om man har GS eller någon fuskskiva kan man. Laddar upp filmerna... Varning! Jag har inte spelat Tekken på länge så jag är lite rostig Redigerad 18 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Gillar Ninas nya utstyrsel... Yummy... Och hon är egentligen typ 50-60 år, eller hur var det? Hon är morsa till Azuka eller nån... Which makes her a MILF. Wonderful game! Redigerad 18 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts