ZcruweN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Orka Tekken5, hade det innan det hade kommit ut i europa Satt som klistrad framför det i flera timmar varje dag, sen förstog jag hur meningslöst det var att spela, samma sak som händer hela tiden, man väljer en gubbe slåss vinner eller förlorar möter en ny o.s.v Visst snygg grafik och det men... SoulCalibur2 är bättre BTW kan ändå säga min favvo karaktär i det, såklart Marshall Law EDET: Orka med ny sida Redigerad 5 juli, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Mellan Tekken 2 och 4 är det sex år... Han har odlat lite skägg Helt rätt !!! ZcruweN SoulCalibur2 är KASST Hur tjänar man pengar (om det är det man använder för att köpa kläder) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Helt rätt !!! ZcruweN SoulCalibur2 är KASST Hur tjänar man pengar (om det är det man använder för att köpa kläder) ??? Läste på ett forum att man får pengar genom Arcade Mode... (ska kanske köpa Tekken 5 imorgon!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Läste om Tekken 5 i nåt gammalt SuperPlay-nummer sen Juli förra året Verkar helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Finns tekken 5 till xbox, eller måste man köpa till ps2? (har båda, men föredrar ändå xboxen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Finns inte. Har alldrig funnit ett ända tekken spel till x-lådan. Tekken for ps2 Viruta Fighter for Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Får köpa det för 240 kr (om jag vill). Redigerad 8 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Finns inte. Har alldrig funnit ett ända tekken spel till x-lådan. Tekken for ps2 Viruta Fighter for Xbox Ehhm, tänkte kolla upp virtua fighter, och... tja... se själv.. http://se.pricerunner.com/search?q=virtua+fighter på grund av denna recension har jag bestämt mig för att köpa dsdet,, idaG... Redigerad 8 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ehhm, tänkte kolla upp virtua fighter, och... tja... se själv.. http://se.pricerunner.com/search?q=virtua+fighter på grund av denna recension har jag bestämt mig för att köpa dsdet,, idaG... Ops.... menade Dead or Alive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ops.... menade Dead or Alive DoA är inget bra, tyckte det förut, men efter 800 matcher så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ska skaffa men jag liggr lite på den fattiga sidan just nu.. men ska väll köpa det senare när skolan börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Köpte det igår, har alla karaktärer utom Devil Jin. Det är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Dubbelpost! För alla er som har Tekken 5, vilka rankningar har i på Arcade mode? Mina: Raven - 8th kyu Hwoarang - 2nd dan Marduk - 1st kyu Bryan - 5th kyu För er som inte vet hur man får "ranks" så kan jag berätta... Du väljer Arcade Battle, sen väljer du den karaktär du vill slåss med. Du börjar som "Beginner" men efter några fights så kommer det upp en ruta där det står "Rank battle" eller nåt sånt. Vinner du matchen på första försöket så går du upp i rank, allstå 9th kyu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Köpte det igår, har alla karaktärer utom Devil Jin. Det är skit kul Finns eddie med ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Finns eddie med ??? Ja de gör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har spelat det nu. Vi skulle ha en spelkväll och det bästa alternativet är då ett fighting-spel. Utan tvekan hyrde vi såklart Tekken 5. Visst var det okej, men absolut inget jag skulle köpa. Först och främst är grafiken sämre än förväntat. Filmerna har grym kvalité, men under spelandet är det stor skillnad. För det andra är det oerhört enformigt (som nästan alla fighting-spel alltså), men jag hade hoppats på något nytt och mer varierad spelform. För det tredje var effekterna inte heller imponerande, ganska grymma, men de hade kunnat varit bättre. Ljudet inte heller speciellt bra. Dock är det ganska skön spelkänsla, men det finns bättre. Inget spel jag skulle köpa, men det ör okej att hyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag tycker Soul Calibur2 är bättre Kanske ska köpa 3an när det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 För alla er som har Tekken 5, vilka rankningar har i på Arcade mode? Mina: Raven - 8th kyu Hwoarang - 2nd dan Marduk - 1st kyu Bryan - 5th kyu Var längesen jag spelademen nu kollar jag Law=expert Hwoarang=3 kyu Yoshimitsu=1 dan mer intressantare än så blir det inte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Detta ska nog bli nästa spel som inhandlas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Inskaffade det i london som jag nyss återvänt ifrån. Sådär. lite uppgraderad motor. NÅGRA nya moves. "Devil within" var inget kul. roligt dock att sitta och nöta tekken 1, 2, 3 som följer med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts