xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När jag var i Stockholm iförrgår gick jag in på en köpcentrum vid Globen, där var en EB Games butik, jag gick in för att se om det fanns nåt kul spel att köpa, då hittade jag Tekken 5! Men självklart hade jag inte pengar till spelet, men jag ska köpa det när jag får pengar. Diskutera Tekken 5 här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det verkar vara ass grymt !!! Jag läste att man kunde köpa kläder o sånt T.E.X solglasögon så vet nån om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Läste det också på baksidan av paketet, så det är nog sant. http://www.tekken-official.jp/tekken5/index_e.html Edit: Alla karaktärer! http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken5/_profile.php Redigerad 4 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Många karaktärer Kängurun e från tekken 2 (eller ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Många karaktärer Kängurun e från tekken 2 (eller ) Ja, men då hade den inget barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Dubbelpost Man verkar kunna köpa huvudbonad, örhängen, tröja/jacka, byxor, skor, handskar, glasögon och byta hårfärg/frisyr... Hwoarang med keps och örhängen. Samt "orginal" frisyr från Tekken 3, Tag och 4. http://www.tekken-official.jp/tekken5/scre...g/0823_09_b.jpg Hwoarang med kort och blont hår. Samt nya handskar och tröja. http://www.tekken-official.jp/tekken5/scre...g/0823_08_b.jpg Paul med högre frisyr och ögonlapp. Samt ny tröja och nya handskar. http://www.tekken-official.jp/tekkenps2/sc...g/0128_19_b.jpg Fler bilder på: http://www.tekken-official.jp/tekkenps2/sc...ot/index_e.html Edit: Såg en till detalj på Hwoarang bilden med keps. Han har ett plåster på näsan! Edit2: Vilka saker man kan köpa till karaktärerna! http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken5/_custom.php Redigerad 4 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Spelade det nu i Game. Verkar väldigt bra. Vet inte om jag ska Köpa Tekken 5, God of War eller GT4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Detta ska lätt köpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Spelade det nu i Game. Verkar väldigt bra. Vet inte om jag ska Köpa Tekken 5, God of War eller GT4. Köp alla som jag har gjort=). Men har du bara råd med ett spel så blir det svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tusan också.... Att det inte kommer till Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Köp alla som jag har gjort=). Men har du bara råd med ett spel så blir det svårare. Har du det? Isåfall har jag en fråga till dig: Hur skaffar man pengar? Får man dom efter man klarat Arcade mode eller finns det småspel som t ex Tekken Force mode, Tekken Ball osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Forest Law (Bruce Lee) var inte med Nej där är han. Bytt namn? Marshall Law? EDIT: Kommer ihåg nu, Han är med i en film i Tekken 3 Redigerad 5 juli, 2005 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Forest Law (Bruce Lee) var inte med Nej där är han. Bytt namn? Marshall Law? EDIT: Kommer ihåg nu, Han är med i en film i Tekken 3 I Tekken 3 är man Forrest Law, i Tekken 4 är man Marshall Law och i Tekken 5 Marshall Law. Jag vet inte riktigt hur det är i Tekken 1, 2. Men jag tror man är Marshall där också. Forrest Law är Marshall Laws son... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Är inte Marshall Law den där Kocken i filmen efter Forest vunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Who the hell is marshall law? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Spelade det nu i Game. Verkar väldigt bra. Vet inte om jag ska Köpa Tekken 5, God of War eller GT4. Jag skulle ha köpt dom i ordningen... ... God of war.... ...Gran Turismo 4.... och Tekken 5 sist. Inte för att Tekken är ett dåligt spel men det är ändå det spel som tilltalar mig minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Är inte Marshall Law den där Kocken i filmen efter Forest vunnit? Jo, Forests farsa... Mr Wise Guy: Marshall är den "Lawen" man spelar i Tekken 4 och 5, och troligen i 1 och 2 också. Marshalls "story": Martial arts master and expert chef Marshall Law. After a failed restaurant business, Marshall Law entered the King of Iron Fist Tournament hoping to get back on his feet again. However, he failed to win the tournament and didn't even have the money to fly home. Marshall ended up staying in Japan and working at a famous Chinese restaurant as a day laborer. A month after the tournament, Marshall received a phone call from his wife. Forest had taken Paul's motorcycle for a joyride and ended up causing a major traffic accident. Marshall needed an enormous sum of money to cover the property damage and hospital bills. He soon realized that, in order to raise enough money to bail out Forest, he had no choice but to enter and win the King of Iron Fist Tournament 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) I Tekken 3 är man Forrest Law, i Tekken 4 är man Marshall Law och i Tekken 5 Marshall Law. Jag vet inte riktigt hur det är i Tekken 1, 2. Men jag tror man är Marshall där också. Forrest Law är Marshall Laws son... I Tekken 2 är man Marshall law EDIT >Marshall ser värsta liten (ung) ut i Tekken 2 ! Redigerad 5 juli, 2005 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Yay! Minns när Tekken 3 lirades oavbrutet hemma på Playstation. Det var tider det! Redigerad 5 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 I Tekken 2 är man Marshall law EDIT >Marshall ser värsta liten (ung) ut i Tekken 2 !!! Mellan Tekken 2 och 4 är det sex år... Han har odlat lite skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts