leftbehind Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja har vart medlem ett tag, så jag vet att de e uttjatat o så. Men skiljer sig inte dom här personerna sig från varandra? En sticker ju ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Fan du har rätt! Den där gubben i svart rock reagerar inte på värmekikaren Redigerad 4 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej men R* har själv bekräftat att det inte finns Aliens/Bigfoot eller nån liknande varelse i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej men R* har själv bekräftat att det inte finns Aliens/Bigfoot eller nån liknande varelse i spelet. Varför berätta allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Big foot finns inte, det vet jag sen tidigare. de trodde ju han fass i VC med. men det är bara nån som kallas det av utvecklarna men Aliens, kanske, kanske inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ufon finns iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men det är iallafall nått speciellt med den där snubben i svart rock och med hatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jafan, den där gubben har alltid vart lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men om ni tycker det är konstigt bara för att han inte reagerar på värmekikaren så tror jag ni har fel ändå, cj´s rock (Typ likadan) reaferar inte heller på den Nu när jag tittar så, Cj och han är väldigt lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det är ju bara att han mannen har tätare kläder typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tror bara att dom har råkat glömma å lägga in honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men han säger flummiga saker också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Var hittar man värmekikaren hehe e det nightvision grajen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja har vart medlem ett tag, så jag vet att de e uttjatat o så. Men skiljer sig inte dom här personerna sig från varandra? En sticker ju ut . The Cowboy Man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Var hittar man värmekikaren hehe e det nightvision grajen eller? I den där militärbasen i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Han i svarta kläder ser ut som "The Undertaker" i WWE Smackdown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Varför reagerar inte CJ på värmekikaren då? För det ska han väl göra? Och gubben har tjockare kläder på sig också, till skillnad från de andra. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja har vart medlem ett tag, så jag vet att de e uttjatat o så. Men skiljer sig inte dom här personerna sig från varandra? En sticker ju ut . Det ör väll nå bugg antar jag Och det é ju lika ju, och ibland kan man se vissa fotgängare gå på botten av havet. (det har hänt mig två ggr) säkert nån bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts