minigun Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ungefär hur lång tid tar det att klara storyn i VC? Om man går direkt från uppdrag till uppdrag och misslyckas aldrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) INgen aning. de tar väll ett tag. har inte direkt tagit tid. kan inte ens gissa. men spela å ta tid du då Redigerad 4 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 I många spelmanualer står det hur lång speltiden beräknas vara! Kolla i din manual om du har den kvar! Det är möjligt det står en uppskattad speltid där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ungefär hur lång tid tar det att klara storyn i VC? Om man går direkt från uppdrag till uppdrag och misslyckas aldrig? 2-3 timmar högst. Men om man inte är van vid spelet så kanske det tar 7-8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 För mig tog det typ nästan 20 timmar, men jag lekte ganska mkt mellan uppdragen. Men nu har jag..eh..släng bort mitt VC , och jag håller på med en sak och jämför lite spel.. men vad tror ni? Om man är duktig på GTA och spelar snabbt...10 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) För mig tog det typ nästan 20 timmar, men jag lekte ganska mkt mellan uppdragen. Men nu har jag..eh..släng bort mitt VC , och jag håller på med en sak och jämför lite spel.. men vad tror ni? Om man är duktig på GTA och spelar snabbt...10 timmar? Njae, 5-6 timmar kanske om man är duktig. Storyn i VC är ju inte särskilt lång. Redigerad 4 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Om man skulle vara rikigt bra så på kanske 4 timmar.. någon timme mer kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 En jag känner klarade det på 9 timmar fast han lär nog fått köra om några uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Då ni säger "klara ut". Menar ni hela storyn eller till 100%, för det är rätt stor skillnad på speltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Då ni säger "klara ut". Menar ni hela storyn eller till 100%, för det är rätt stor skillnad på speltid. Det står faktiskt i första inlägget att det är storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det står faktiskt i första inlägget att det är storyn. Men i rubriken står det " att klara VC" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vafan är meningen med att klara ut ett spel på nån timme? Förresten så tror jag att många av er snackar skit. "Jag klarade ut det på 9 timmar" "Jag klarade ut det på 5" "Jag klarade ut det på 1½ timme" "Jag slog på Daotrn/ps2, och då kom det upp en ruta där dey stod "storyline completed " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vet inte hur lång tid de tar.. allt i från ett halvår till en dag skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag klarade det på ett par timmar.. riktigt kul att köra om det om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 För mig tog det 2 år... jag visste inte hur man fick upp sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sphinxdaking Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 För mig tog det 2 år... jag visste inte hur man fick upp sista uppdraget Det vet jag fortfarande inte Hur får man fram det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det beror väll på om man har klarat den innan. Jag tror det tar 3-4 timmar kanske (om man har klarat den innan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vafan är meningen med att klara ut ett spel på nån timme? Förresten så tror jag att många av er snackar skit. "Jag klarade ut det på 9 timmar" Det är för fan inte omöjligt att klara STORYN på 9 h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag klarade STORYN på ca 6-7 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag klarade STORYN på ca 6-7 timmar. Precis.. STORYN är ändå inte så lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts