Ebeeto Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är lätt för cool for school. Jag gick om 2:an tre gånger, mutade upp migdirekt till gymnasiet. Gick IV fem år och blev sedan knarklangare/hallick/strippa. Luv da game! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är lätt för cool for school. Jag gick om 2:an tre gånger, mutade upp migdirekt till gymnasiet. Gick IV fem år och blev sedan knarklangare/hallick/strippa. Luv da game! Du har ett lyckat liv du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på estetiska programet (ska bli rockstjärna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har inte fått det slutgiltiga beskedet, men på det preliminära så kom jag in på mitt förstahandsval; Samhällsvetenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Kom in på andrahandsvalet för 3 år sedan kommer nog inte in på högskola i år Redigerad 5 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kommer ihåg den tiden. Man gick och väntade och väntade. Till sist kom beskedet. Du är antagen. Härlig det.. Finns däremot INGET som slår Studenten. Där har ni något att se fram emot grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fick beskedet för ett par dagar sen, kom in på förstahandsvalet NV - Matte/Data i Tullinge Gymnasium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag kom in på mitt första. Gör IT-programmering på John Buer. Går om tvåan det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är lätt för cool for school. Jag gick om 2:an tre gånger, mutade upp migdirekt till gymnasiet. Gick IV fem år och blev sedan knarklangare/hallick/strippa. Luv da game! Du vet, du suger på att ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på estetiska programet (ska bli rockstjärna) Jag vill nog gå där också altså estetiska musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Ska gå IV min 15:e termin i rad nu Redigerad 4 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är lätt för cool for school. Jag gick om 2:an tre gånger, mutade upp migdirekt till gymnasiet. Gick IV fem år och blev sedan knarklangare/hallick/strippa. Luv da game! Ja där har du en säker karriär du har lyckats!! (inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null Vote: Ska börja i åttan Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Samma här. Här med! Men ska antingen gå på UVS, bli lastbilschaffis eller Jurist(stavning?)skola och bli advokat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kom in på El mitt förstahandsval. SKa bli kul och gå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ska börja nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 JAg har inte en jävla aning om vad jag vill bli hur bestämde ni er? Det gjorde jag inte, därför valde jag Naturvetenskap. Börjar tvåan nu i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ska börja nian Samma här.. Får se sen vad jag kommer in på, media eller IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ska börja nian Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Japp, kom in på mitt förstahandsval.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts