Joey Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag kom in på mitt första Blir skogsbrukare i höst då Fick besked idag. Fy fan va bra det känns ¨ Kom du in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja, jag kom in där jag sökte... Dock så skulle jag sökt till gymnasie förra året, men det blev IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Null Vote: Ska börja i åttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag ska ara börja 8:An Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Jodå, jag kom in på mitt första hands val! Hotell & Restaurang! Redigerad 4 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på mitt förstahandsval - IT- programmet på John Bauer- gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag ska börja 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på mitt förstahandsval - IT- programmet på John Bauer- gymnasiet. Så jäkla synd att de har sabbat det gymnasiet så totalt! Värnhem, malmös frizon! Restaurang, café, kiosk, möbelaffär, klädes butik & 5200 elever! Nu har de hackat och styckat det för att få kontroll på eleverna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men sluta skriv "Jag ska börja 8:an" eller liknande.. Den här topicen är ju till för dom som ska börja ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 JAg har inte en jävla aning om vad jag vill bli hur bestämde ni er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på mitt förstahandsval, Hulebäck i Göteborg Handel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på mitt trejdehandsval. 1.) ECIT (John Bauer i Gävle) 2.) Byggprogrammet 3.) Barn och Fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Joda, kom in på första. Handel & Administration. Vet inte varför ja valde det . Hade väl ett skojigt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jodå, Anderstorpgymnasiet i Skellefteå. Linje: Handel & Administration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Inte fått besked än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Självklart. Med god marginal kom jag in på mitt Samhäll, Samhäll. Joey: Skulle inte du gå på en skola i Örebro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag kom in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kom in på förstahandsvalet, specialutformat IT/Media-program på John Bauergymnasiet här i Berga. Jäääättenöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ska börja nian. Lovely, nu är man förbi åttan. värsta året O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Off klart, eller jag har iof behörighet till alla tre val. D.V.S= 1. Handel & Administration 2. Turism 3. El.. Det står mellan Handel & Administration och Turism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts