Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Laddade hem ett program igår vid namn "Starskin" för att mina fina Nerladdade xp teman inte ville fungera korrekt, När jag laddade ner det fungrade dom fin fint! *Stängde av datorn och gick och la mig* Vet inte om detta Har nå't med saken att göra men iallafall; Jag hade även laddat ner ett "icon pack" av Arman här på gtasajten och hade bytt ut Mozilla Firefox Iconen till någon gtasnubbe, Bytte Varje fall tillbaka till Firefox orginal ikonen som jag hittade nånstanns på datorn, Men Idag när jag startade datorn uppstod några problemas, Startade datorn och Tryckte på Mozilla Firefox för att gå in på gtasajten, Men då hände det!!! :'( Skärmen Vart kolsvart och 1-2 Sekund senare vart det ljust igen! Men då hade Färgkaliteten ändrats till "Högst 8 bitar " på nå't konstigt sätt.. Men jag ändrade varje fall tillbaka till 32 bitar och fixade skärmupplösning till det normala som också hade ändrats... Bytte tema till Fint tema som heter "Illusion", testa att starta Mozilla igen, Skärmen vart svart igen! Vart ljust 1-2 sekunder senare, Nu hade varja fall ingenting ändrats! Men Nu stället är det "Windows Classic" i "Mozilla" Kan någon hjälpa mig med detta problem??? :'( :'( Tacksam för svar! :'( BILD: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du ändrade nog bildskärmsinställningarna eller kompabilitetsläge på Egenskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Du ändrade nog bildskärmsinställningarna eller kompabilitetsläge på Egenskaper. Men asså skärmen blir Svart såfort jag trycker på Internet i Mozilla i cs 1-3 sekunder! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mm hände mig med. Gå in på Egenskaper och ta kompabilitet och klicka bort rutan som är inkryssad på kompabilitetsläge. Så borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Mm hände mig med. Gå in på Egenskaper och ta kompabilitet och klicka bort rutan som är inkryssad på kompabilitetsläge. Så borde det funka. Kompabilitetsläge? Vad är Kompabilitetsläge? Hur får jag fram så jag kan avaktivera Kompabilitetsläge? :'( Edit: Hjälper denna bild något? :'( Redigerad 4 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ta bort dom två rutorna under kompbajset. så borde det funka bra tror jag. Testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ta bort dom två rutorna under kompbajset. så borde det funka bra tror jag. Testa. WEE Det fungerade!!! tack så Myyyyycket!!! Mod?, Låsa? Slänga i papparskorgen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts