Jump to content

Trixade lite med Teman, Vart skit med Mozilla

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Laddade hem ett program igår vid namn "Starskin" för att mina fina Nerladdade xp teman inte ville fungera korrekt, När jag laddade ner det fungrade dom fin fint!

*Stängde av datorn och gick och la mig*

Vet inte om detta Har nå't med saken att göra men iallafall;

Jag hade även laddat ner ett "icon pack" av Arman här på gtasajten och hade bytt ut Mozilla Firefox Iconen till någon gtasnubbe, Bytte Varje fall tillbaka till Firefox orginal ikonen som jag hittade nånstanns på datorn,

Men Idag när jag startade datorn uppstod några problemas, Startade datorn och

Tryckte på Mozilla Firefox för att gå in på gtasajten, Men då hände det!!! :'(

Skärmen Vart kolsvart och 1-2 Sekund senare vart det ljust igen! Men då hade Färgkaliteten ändrats till "Högst 8 bitar " på nå't konstigt sätt.. Men jag ändrade varje fall tillbaka till 32 bitar och fixade skärmupplösning till det normala som också hade ändrats... Bytte tema till Fint tema som heter "Illusion", testa att starta Mozilla igen, Skärmen vart svart igen! Vart ljust 1-2 sekunder senare, Nu hade varja fall ingenting ändrats! :wacko: Men Nu stället är det "Windows Classic" i "Mozilla"

Kan någon hjälpa mig med detta problem??? :'( :'( :teehee: Tacksam för svar! :'( :ph34r:

BILD:

post-22-1120490947_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Mm hände mig med. Gå in på Egenskaper och ta kompabilitet och klicka bort rutan som är inkryssad på kompabilitetsläge. Så borde det funka.

Kompabilitetsläge? >_<

Vad är Kompabilitetsläge?

Hur får jag fram så jag kan avaktivera Kompabilitetsläge? :'(

Edit: Hjälper denna bild något? :'(

post-22-1120501366_thumb.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor