C-J Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag behöver hjälp med detta uppdarag. Om ingen känner igen uppdraget efter namnet så är det när man ska sno en helikopter från militären. hälp mig snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Visst,lägg bara upp savefilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja menar m tips om hur man klarar dn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 SPOILER Asså jag åkte till flygplatsen,tog ett plan och flög in där i stället för att åka in där....flyg högt iaf sen hoppar man så när man är så nära så att man tror man ska slå i marken när den fälls ut så fäll ut den eller asså lite innan det men om man typ fäller ut den för tidigt hinner de skjuta massa missiler på en. Varför jag gjorde detta? För att man slipper alla jobbiga soldater som man måste möta innan det....så nu behöver man bara döda de vid platfromen och lite där sen ska man bara ta den dära minigunen tror jag det är iaf det dära vapnet som sitter fast i marken och skjuta ner helikoptrarna.Sen är det bara att ta den helikoptern du ska ta och flyga och ta bank bilen sen färdigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Lungt.NP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts