antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Snälla vill ingen hjälp oss med burn and lap den som gör det är JÄTTE snäll. Haha.Ja,precis nu måste någon ju hjälpa oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kan du klara det till mig? Skulle vara skit schyst! :"> adda mig på msn: timadolfsson@hotmail.com Om du verkligen inte vill adda mig på msn så här är savefilen: Jag klarar det till dig om du berättar hur man får bort den JÄVLA GYM BUGGEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag klarar det till dig om du berättar hur man får bort den JÄVLA GYM BUGGEN!! Voila! Ways of fixing the gym glitch. (NOTE: I've not tried this yet so it's unconfirmed.) 1. Go to the nearest Safe House and save the game 6 times (thus skipping some days) 2. Go to the nearest Fast Food Restaurant and eat as much as possible - get CJ quite fat 3. Completely change CJ's appearance - clothes, haircut, and tattoos. Kan du göra burn and Lap nu? Här e sparfilen GTASAsf8.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är ledsen har prövat det, och det funkar inet på PC :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är ledsen har prövat det, och det funkar inet på PC :'( :'( :'( :'( Försök igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag orkar inte men......... Jag klarade det Sniper du kan vara lugn men vill du att jag ska klara dom andra 2 du har silver på med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalalala Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ser inte va som e problemet me den lär er slira lite och gasa sen direkt, men kör inte på nån kon.. så fick ja guld i de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag kan inte heller klara den. =( ÄGD!!!!!!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nöjj dig med silver eller va du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon som vill klara guld åt mig ochså? Jag kan skicka en save fil när jag är utanför bilskolan. Då får ni se min coola gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Någon som vill klara guld åt mig ochså? Jag kan skicka en save fil när jag är utanför bilskolan. Då får ni se min coola gubbe. EDIT: Förlåt för dubbelpost. Redigerad 4 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag kan fixa det, Hoppas du inte har klarat av 100% bara behöver ett save som är runt 70% för mitt är förstört med Gymbuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grovsnuff Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Aha...okej,det är så jävla störande.Verkligen ingen som kan fixa det till mig,skulle vart jävligt schyst. Ett LITET tips till alla som inte klarar just den banan... Se innifrån bilen så att du ser hur nära man kan köra konerna. tog mig ca. 3-4 försök tills jag fick guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Lulle plz kan du inte klara det till mig?? Den save filen jag vill klara detta på är dock under 70% men men du får den iaf om du vill ha en ny....GTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Min save fil är nästan 80% lite mindre. Jag har klarat hela storyn och polis,pimp,brandbils och taxi uppdragen. Den kommer snart. EDIT: Här är min om du vill ha den lulle. Jag har ochså tagit kort på alla ställen i san fierro och klarat guld på allt på flyg och motorcykel skolan. Jag har guld på allt i bil skolan förutom burn and lap. I båt skolan är det mesta silver och några guld, inga broms. "tror jag" I los Santos har jag gjort ett bmx uppdrag och klottrat på 50 tags. I Las Venturas har jag fått kortet av tjejen. "millie???" och tagit ca 15 hästskor. Jag tror att jag bara har tagit 2 ostron. I hamnen har jag lämnat ca 5 bilar. Och jag har köpt alla safehouse tror jag. Jag har gjort några lastbils uppdrag och alla vid byggstället nära los santos. GTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag orkar inte men......... Jag klarade det Sniper du kan vara lugn men vill du att jag ska klara dom andra 2 du har silver på med eller? Gärna Tack! Men kan du lägga upp sparfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ingen som kan hjälpa mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Bara jag som fick guld på första försöket på Burn n Lap? BTW någon undrade hur man får bort gym buggen? Jag gjorde så att jag laddade ner en ny sparfil och la in den i spelet men hade kvar min gammla.. och så funkade det att gymma Redigerad 5 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Snälla bogart kan du hjälp mig med burn and lap? på mitt spar börjar man precis framför bilskolan. Redigerad 5 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Bara jag som fick guld på första försöket på Burn n Lap? BTW någon undrade hur man får bort gym buggen? Jag gjorde så att jag laddade ner en ny sparfil och la in den i spelet men hade kvar min gammla.. och så funkade det att gymma Men kan du inte hjälpa mig då?:"> PLEASE EDIT: Men snälla hjälp mig med burn and lap någon? (:!!!PLEASE GTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts