antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) PLZ Någon som hade kunnat vara schyst och klara guld till mig på burn and lap på bilskolan...adda gärna msn går snabbare att snacka. timadolfsson@hotmail.comGTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag kan inte heller klara den. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Aha...okej,det är så jävla störande.Verkligen ingen som kan fixa det till mig,skulle vart jävligt schyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalalala Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vilken av dom e Burns and Lap? Ja klara bil skolan hade bara problem med den sista, tills ja hitta en grüm väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Vilken av dom e Burns and Lap? Ja klara bil skolan hade bara problem med den sista, tills ja hitta en grüm väg Ooohh....det är iaf inte den sista....Kan du inte adda mig på msn så vi kan snacka... timadolfsson@hotmail.com plz Edit: Om du inte vill adda mig på msn så är iaf save filen här. GTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Burn And Lap är den när man ska köra 5 st varv runt massa koner innan 40 sek för att får guld ska man klara det innan 36 sek. lalalala kan du klara det på guld?! Det är riktigt svårt. Redigerad 4 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Burn And Lap är den när man ska köra 5 st varv runt massa koner innan 40 sek för att får guld ska man klara det innan 46 sek. lalalala kan du klara det på guld?! Det är riktigt svårt. Nej, för att få guld ska man klara det innan 36 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har bara fått bronze :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Plz lalalala klara det till mig...Har försökt så jävla mycket nu. Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Plz lalalala klara det till mig...Har försökt så jävla mycket nu. Trotts min "pro-guide" Nä... Men jag tycker inte den är så svårt... Fast det kanske är eftersom att jag har det på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har bara fått bronze :'( Jag har fått silver på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har bara fått bronze :'( Jag har fått silver på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har fått silver på de Dubbelpost... Du gjorde det säkert inte med vilje men blir endå irriterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Kan nån göra Burn 'n Lap åt mig med?? Gärna Whelie Whave också! PLEASE GTASAsf8.b Redigerad 4 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) SNÄLLA GÖR BURN AND LAP TILL MIG NÅGON GTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sry för dubbelmeddelande men ville bara dra upp tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har Guld på allt och har klarat det till mina vänner med så jag tycker det är inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Kan du klara det till mig? Skulle vara skit schyst! :"> adda mig på msn: timadolfsson@hotmail.com Om du verkligen inte vill adda mig på msn så här är savefilen:GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Varför ska du uppladda samma fil 545641651 gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Snälla vill ingen hjälp oss med burn and lap den som gör det är JÄTTE snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts