Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vart kan man ladda ner savegames till GTA SA jag hade klarat spelet sen så råkade jag radera sparningen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Här. www.gtagaming.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vart hittar jag savegames på sidan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vart hittar jag savegames på sidan ? På miscellanious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det finns inte .. kan nån ge länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det finns inte .. kan nån ge länk? Finns ju visst, kolla lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Finns ju visst, kolla lite Jag har kollat på Miscellaneous Mods det finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nu hitta jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nu hitta jag Bra. Du kan förresten använda Edit-knappen istället för att dubbelposta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men på den savgamen så är ju inte alla uppdrag klarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men på den savgamen så är ju inte alla uppdrag klarade Va fan, ta min GTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Tack Jag la in din fil i GTA San Andreas User Files men varje gång ja ska ladda din sparning så stängs GTA o det kommer sån där Skicka Felrapport jag tror att jag behöver en fil som heter main.scm för att jag ändrarde den när ja la in filen från gtagaming Redigerad 4 juli, 2005 av Invincible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Stoffe kan du lägga upp den ? den ligger i C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script Redigerad 4 juli, 2005 av Invincible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sök..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Nu har jag fixat allt, en fråga till Stoffe: Hur kan ditt liv va så långt i spelet? Redigerad 4 juli, 2005 av Invincible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nu har jag fixat allt, en fråga till Stoffe: Hur kan ditt liv va så långt i spelet? Vad menar du? Vassego förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad menar du? Vassego förresten Där livet syns, det där röda är längre än vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag hittar inte var Sparfilerna på GTAgaming finns kan ni lägga upp en länk? snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Där livet syns, det där röda är längre än vanligt Jag har fått mer på Max Health, det ligger på statsen... Man tränar upp det med muskler och "stamina" tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Men du får fullt i det genom att göra ambulance uppdragen om du vill ha det som snabbast....annars kmr det en mätare som fylls med max health då och då med det tar en jävla tid....samma om man vill ha full i armor så gör man polisuppdragen.Till polisuppdragen är mitt tips att sno en rhino från 69. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts