Dahl. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har laddat ner en exe crack fil som man byter med gta_sa.exe men när jag trycker på den så kommer det upp en ruta däe det står att det har kommit ett problem och programet måste avslutas. hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Warez? *report* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dahl. Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad e Warez för något ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad e Warez för något ? ...olagliga kopior av spel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Man får inte posta någonting med Crack filer eller sånt(=permanent ban). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Så de så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) .han kanske har köpt spelet men vill slippa sitta o fjolla med nån långsam och repig skiva hela tiden? skaffa ett bättre crack Redigerad 4 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Okej, grabbar, han är ny och har antagligen inte läst egenom reglerna för forumet: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18429 men Dahl., Tänk på det i fortsättningen, för nästa gång kanske du får en varning och det hade ju varigt tråkigt! Redigerad 4 juli, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Själv har man köpt det ju...mohaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 *Reported as hell* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Men era jäkla ******.. blir så jävla irriterad på att ni säger att no-cdcrack är warez.. Jag har flera spel orginal som jag har crackat för att slippa byta skiva hela tiden Du får la fixa ett annat crack då.. Redigerad 4 juli, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men era jäkla ******.. blir så jävla irriterad på att ni säger att no-cdcrack är warez.. Jag har flera spel orginal som jag har crackat för att slippa byta skiva hela tiden Du får la fixa ett annat crack då.. Uppenbarligen inte San Andreas eftersom man behöver orginal .exe filen för att spela GTA Tournament. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Uppenbarligen inte San Andreas eftersom man behöver orginal .exe filen för att spela GTA Tournament. Nej det behöver man inte, jag spelar på en crack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej det behöver man inte, jag spelar på en crack. Jag med.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad är gta tournament? något jag missat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad är gta tournament? något jag missat? Ja.. det är ju rätt känt http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30686 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 För mig kom aldrig spelet igång när jag körde utan crack. Skaffade, sedan dess har det funkat perfa. Jag köpte spelet och betalade och det funkade inte så cracken är(var) lagligt skaffad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ojojoj... Warez-reglerna gäller cracks också, det har Hultan sagt flera gånger. Jag skulle kunna ha en liten warn-fest här, men jag tror jag låter bli. Däremot får Dahl en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts