_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad gör ni efter ni har klarat storyn osv? Själv så spawnar jag en Hydra och skaffar 6 stjärnor sen försöker jag skjuta ner andra Hydras vilket går ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sedan jag klarade storyn så har jag satsat på 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har klarat 3 uppdrag. Stuntar bara. Kanske man ska fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag bara gör stunts!! Håller på med en film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad gör ni efter ni har klarat storyn osv? Själv så spawnar jag en Hydra och skaffar 6 stjärnor sen försöker jag skjuta ner andra Hydras vilket går ganska bra. Lika som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 På gta 3 bara sprang jag runt och "lekte". på vice city spelade jag mta och rånade lite. På Gta San Andreas så försöker jag få 100% "Har ca 80% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 När jag klarade storyn väntade jag några dar sen börgade jag om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sedan jag klarade storyn så har jag satsat på 100% Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Försöker få 100 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 I am one of dom som försöker få 100%... Har varken fått det på VC eller 3an... Men man orkar ju inte göra allting på samma gång... Har tagit 13 tags, alla horseshoes, alla snapshots och några ostron... Just nu hadde jag tänkt spraya alla tags men mitt tålamod börjar ta slut *jäsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag bara gör stunts!! Håller på med en film!! . w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 På gta 3 bara sprang jag runt och "lekte". på vice city spelade jag mta och rånade lite. På Gta San Andreas så försöker jag få 100% "Har ca 80% PÅ Vilken sajt spelar man MTA på? finns det till San andreas? hörde att man kunde ha egna gäng och göra uppdrag sant? eller är det i min ''drömmar'' so mhan med singatureb ''Orka'' säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Dubbel post! förlåt Redigerad 4 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Lugnt... Onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Onödigt? ? vad var onödigt? att jag raderade ena medelandet eftersom jag råka dubbel posta? ----------------------------------------------------------------------------------------------- vart finns MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 ? vad var onödigt? att jag raderade ena medelandet eftersom jag råka dubbel posta? ----------------------------------------------------------------------------------------------- vart finns MTA? Nej att den där personen sa Lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sry 4 Nothing... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nu håller alla käften och så går vi ontopic Ja vad jag gör har jag ju skrivigt där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts