jeppan Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag lyckas inte, jag kommer inte ifatt och när jag försöker pricka ringen framifrån så bara misslyckas jag.. Har försökt köra det kanske tio gånger nu, men det går bara åt helvete.. Nån som vet hur man kan göra? Onödigt tråkigt, man borde bara kunna döda dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är du säker på att du åker högt nog? Om du inte gör det så åk bara längre framåt och vänd sen. Då kan du börja stiga upp till " Coronans" höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Asså, jag försöker hålla målet så det är jämnhögt, duve, som en fyrkant.. Men sen så hinner jag inte ifatt planet, för det drar typ ifrån även om jag vänder lite innan det susar förbi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Lägg upp save filen så gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Modda om hastigheten på planet du flyger (Dodo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Antfalaxx, ja, jag gör fan det... Får väl klara det nästa gång jag varvar spelet, hehe GTASAsf1.b Redigerad 4 juli, 2005 av jeppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts