felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Kan ni sluta tjöta nu ? Redigerad 5 juli, 2005 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan ni sluta tjöta nu ? Du behöver inte läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det står ju i deras annonser att det rör sig om månadsavgifter! Att folk aldrig kan läsa ordentligt! Som den där tjejen som hamnade i koma för att hon åt choklad med nötter i, trots att hon var nötalergiker, och trots att det på FRAMSIDAN AV FÖRPACKNINGEN stod "kan innehålla spår av nötter". Folk har försökt att lura mig många gånger, men jag läser ALLTID ALLT jag skriver på. Hoppas att Jamba klarar sig! Ja men det är just detta som Jamba går på. Dom vet att folk i unga åldrar inte läser allt. Så tro fan att ungarna bli lurade. Och Jamba kan simma i pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts