antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon som har ett bra sett att få musklerna att minska snabbt....för man måste ju ha lite fett och muskler när man ska date:a Helena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ät inget alls och spring/cykla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag åt bara en jävla massa när jag skulle datea henne och sket i att göra något åt musklerna.. funkade perfekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jomen,det står nått skit när jag går till henne på taket.....sen vill hon date:a mig för det är nått med stilen står det:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gör den där koden så tiden går snabbare sen förlorar du muskler ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts