Jump to content

När blir du riktigt arg?

Mark
 Share

Recommended Posts

Blir arg när min flickvän inte lyssnar på mig..

en gång skulle vi ner till bodaviken (kolmården) och hoppa på en sån där kudde.. jag sa: ta på dig shorts men hon skulle visst ha jeans.. och sen när vi kom ner och började hoppa så efter två hopp så bara : skratch !! så fick hon ett tio cm stor hål på röver och sen ville hon låna min tröja att dölja med :o

Bara en fråga:

Hur gammal är du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir så j**** arg nar jag blir kickad och bannad från mina favorit servrar från cs 1.6 för ingenting :ermm: !!!

När min morsa behöver hjälp vid datorn !

JAMBA reklamerna specielt den där GRODAN AXEL-F ;P

när snubbar säger N00b !!

När en cross kör förbi mitt hem och jag hinner inte se den !! :P THATS ALL !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir så jeffla arg när min kära mor vill att jag ska handla till henne :( jag vill ju sitta vid datorn och bli tjock, inte va ute bara för att handla nått som mor min kan göra själv =)

EDIT: När min dator cpar sej så blir jag arg och slår på skärmen så att den flimrar till, den går nog sönder snart ;)

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• När gubbar med rullatorer tror dom har förtur i bankkön, och kasörskorna skiter i om dom tränger sig
  • När kärringar med rullatorer måste stanna på de minst lämpliga ställena för att rota i handväskan (t.ex. ingångar till mataffärer, eller mitt på övergångsställen)
  • När gamla gubbar är allmänt tjuriga på allt och alla
  • När gamla kärringar är allmänt glada på allt och alla och ska vara irriterande jävligt sociala i kassakön
  • När gubbar eller kärringar ska bråka om vart man får cykla och inte cykla och för ett jävla liv... vafan stanna inne om inte världen passar er jävla *****
  • När kasörskor ger tillbaka växeln med sedlarna först, och mynten sen ovanpå sedlarna... ett riktigt konststycke för att lyckas att inte tappa mynten

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• När gubbar med rullatorer tror dom har förtur i bankkön, och kasörskorna skiter i om dom tränger sig
  • När kärringar med rullatorer måste stanna på de minst lämpliga ställena för att rota i handväskan (t.ex. ingångar till mataffärer, eller mitt på övergångsställen)
  • När gamla gubbar är allmänt tjuriga på allt och alla
  • När gamla kärringar är allmänt glada på allt och alla och ska vara irriterande jävligt sociala i kassakön
  • När gubbar eller kärringar ska bråka om vart man får cykla och inte cykla och för ett jävla liv... vafan stanna inne om inte världen passar er jävla *****
  • När kasörskor ger tillbaka växeln med sedlarna först, och mynten sen ovanpå sedlarna... ett riktigt konststycke för att lyckas att inte tappa mynten

Ord. Banna gamlingarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor