GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När det är så varmt som det var idag! Man ska definitivt inte klaga om värmen. Lägg dig i skuggan med ett glas Cola i handen så kan jag garantera dig att man njuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Blir arg när jag inte får som ja vill och när folk kommer med spydiga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 ÅÅH! blir så jävla arg på massa jävla människor som ringer typ klockan 11 eller 12 när man sover. åfrågar efter en förälder. "hej, är din mamma hemma. "NEJ HON JOBBAR!! BORDE INTE DU ÅXÅ GÖRA DET!?" det mest irreterande var att hon kunde min morsas jobbnummer å vägrade ringa dit föst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 ÅÅH! blir så jävla arg på massa jävla människor som ringer typ klockan 11 eller 12 när man sover. åfrågar efter en förälder. "hej, är din mamma hemma. "NEJ HON JOBBAR!! BORDE INTE DU ÅXÅ GÖRA DET!?" det mest irreterande var att hon kunde min morsas jobbnummer å vägrade ringa dit föst Uhhh... jag svarar aldrig när det ringer på morronen, och då sitter dom och väntar i telefonen i 15-20 signaler bara för att jävlas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) ÅÅH! blir så jävla arg på massa jävla människor som ringer typ klockan 11 eller 12 när man sover. åfrågar efter en förälder. "hej, är din mamma hemma. "NEJ HON JOBBAR!! BORDE INTE DU ÅXÅ GÖRA DET!?" det mest irreterande var att hon kunde min morsas jobbnummer å vägrade ringa dit föst Det är samma för mig, varenda jävla morgon ringer folk om frågom om dom kommit till folktandvården. Det var så kul en gång ringde en tant. "Är det folktandvården?" Jag svarar "JA, Vill du boka tid?" Hon säger glatt "Javisst!" Jag säger annu gladare "Går det bra om du kommer på Måndag" Tanten säger "Ja" SWå nu hoppas jag att hon var där i Måndags. Redigerad 8 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är samma för mig, varenda jävla morgon ringer folk om frågom om dom kommit till folktandvården. Det var så kul en gång ringde en tant. "Är det folktandvården?" Jag svarar "JA, Vill du boka tid?" Hon säger glatt "Javisst!" Jag säger annu gladare "Går det bra om du kommer på Måndag" Tanten säger "Ja" SWå nu hoppas jag att hon var där i Måndags. .haha evil...nej men död åt dom som ringer å stör på morgonen...hände mig för ca 10 min sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Blev jäkligt arg igår när moppen helt slutade funka mitt ute i ingenstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag blir arg när nån typ klockan 2 på natten ringer och frågar efter bärgning , för vårat och deras nummer är ganska lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag blir arg när nån typ klockan 2 på natten ringer och frågar efter bärgning , för vårat och deras nummer är ganska lika Haha taskigt läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kan bli arg om jag inte får som jag vill. Eller som nån annan skrev när jag frågar om något och får ett nej. Eller när jag hade vunnit stjärnvinsten på liseberg och nån fet jävla gubbe sa att det var hans nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Eller när jag hade vunnit stjärnvinsten på liseberg och nån fet jävla gubbe sa att det var hans nummer. AHAHA fy fan va jobbigt!!...vilket slags pris vann du/han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 AHAHA fy fan va jobbigt!!...vilket slags pris vann du/han? En väska med typ 30 chips påsar i vann han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 När jag ser jamba reklamer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 När folk snackar skit bakom ryggen. När folk inte lyssnar på vad jag säger. När folk låtsas förstå vad jag säger men egentligen inte gör det. (mm, thotim, någon? ) Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) ÅÅH! blir så jävla arg på massa jävla människor som ringer typ klockan 11 eller 12 när man sover. åfrågar efter en förälder. "hej, är din mamma hemma. "NEJ HON JOBBAR!! BORDE INTE DU ÅXÅ GÖRA DET!?" det mest irreterande var att hon kunde min morsas jobbnummer å vägrade ringa dit föst Kommer ihåg för två år sedan då en av mina dåvarande kompisar ringde prick klockan 9.00 varenda dag på sommarlovet. Man ska definitivt inte klaga om värmen. Lägg dig i skuggan med ett glas Cola i handen så kan jag garantera dig att man njuter. Wörd! Redigerad 9 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 När: folk säger att man ska göra något men sen blir det inte av. När folk säger NEJ. När någon jävel hoppar på min flickvän När en ninja gör värlens karate kick på vår dörr (skämt) När folk ska bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kom på en sak. Har vaknat runt 9 på morgonen av telefonen. När jag svarar är det nån jävel som säger: "Hej jag heter blablabla och ringer från blablabla, jag undrar om ni fått reklam den senaste veckan?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bara att koppla ur tlfn före man lägger sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bara att koppla ur tlfn före man lägger sig? Koppla ut? kan man det? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Blir arg när min flickvän inte lyssnar på mig.. en gång skulle vi ner till bodaviken (kolmården) och hoppa på en sån där kudde.. jag sa: ta på dig shorts men hon skulle visst ha jeans.. och sen när vi kom ner och började hoppa så efter två hopp så bara : skratch !! så fick hon ett tio cm stor hål på röver och sen ville hon låna min tröja att dölja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts